Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik wil de desktopapplicatie van STACK gebruiken

Je kunt met STACK jouw bestanden en mappen snel en eenvoudig uploaden, openen en delen met anderen.

Er zijn verschillende manieren waarop je STACK kunt gebruiken:

In dit artikel leggen we stap voor stap uit hoe je gebruik kunt maken van de STACK desktopapplicatie.


 

Met behulp van de desktopapplicatie kun je STACK op je desktop of laptop installeren. De STACK desktopapplicatie geeft je de mogelijkheid om een STACK map op je computer aan te maken en zo bestanden en mappen met STACK te synchroniseren.

Op die manier kun je de bestanden die je in de lokale STACK map opslaat ook op andere apparaten met STACK raadplegen. Zo kun je bijvoorbeeld de bestanden terug vinden in de webinterface en de STACK apps voor Android en iOS.

Synchronisatie houdt in dat aanpassingen in de lokale STACK map tevens worden uitgevoerd op de betreffende bestanden en mappen op STACK. Andersom geldt dit ook; bestanden die je op STACK bijvoorbeeld verwijdert, zullen ook uit de lokale STACK map op je computer worden verwijderd.


 

Installeer de STACK desktopapplicatie

Je kunt de STACK desktopapplicatie via je TransIP controlepaneel downloaden voor Windows, Mac en Linux.

Ga binnen het controlepaneel naar het tabblad 'STACK' en scroll dan naar de onderkant van de pagina. Klik hier op 'STACK apps downloaden'.

STACK apps downloaden

 

Op de volgende pagina kun je de STACK desktopapplicatie downloaden. De software voor Windows en macOS is alleen in de 32-bits versie beschikbaar, welke overigens zonder problemen te gebruiken is voor de 64-bit versies van Windows en macOS.

Voor de specifieke installatie-instructies per Linux OS kun je de informatie op de mirror-pagina raadplegen.

Naast de desktopsoftware zie je hier ook de apps terug voor Android en iOS. Wanneer je deze pagina op je smartphone of tablet bezoekt zul je hier de mobiele apps kunnen downloaden. Deze zijn overigens ook gewoon in de Play Store en App Store te vinden.

De verschillende STACK software

 

Klik nu onder het OS (besturingssysteem) waarvan je gebruik van maakt op 'Downloaden'. Zodra het bestand is gedownload kun je deze openen om de installatie-wizard te starten. Mocht er een beveiligingswaarschuwing getoond worden, klik dan op 'Uitvoeren'.


 

Configureer de STACK desktopapplicatie

We zullen nu aangeven hoe je de STACK desktopapplicatie kunt instellen op jouw computer.

 

Stap 1

Zodra de installatie-wizard is afgerond wordt er gevraagd of je de STACK desktopapplicatie wil openen. Wanneer je STACK voor het eerst opent zal er eerst gevraagd worden om het 'Server adres' in te vullen. Vul hier jouw STACK webadres in en klik vervolgens op 'Next'.

Vul je STACK webadres in

 

Je STACK webadres begint altijd met je TransIP accountnaam, gevolgd door .stackstorage.com. Je accountnaam is gelijk aan de gebruikersnaam waarmee je inlogt op het controlepaneel. Mocht je de inloggegevens van jouw account niet meer weten, dan kun je deze aan de hand van dit artikel weer achterhalen.

Als je TransIP accountnaam bijvoorbeeld 'arjanvandenberg' is, dan is jouw STACK webadres arjanvandenberg.stackstorage.com. Je kunt je STACK webadres te allen tijde terug vinden in je controlepaneel. Ga hierbinnen naar het tabblad 'STACK' om het adres onder 'Jouw STACK webadres' terug te vinden.

Jouw STACK webadres


 

Stap 2

Vul nu je gebruikersnaam en wachtwoord van STACK in. Je kunt alle gebruikersnamen van je STACK terugvinden in jouw controlepaneel. Ga hiervoor binnen je controlepaneel naar het tabblad 'STACK' en klik aan de rechterzijde op het tandwiel, gevolgd door 'Wachtwoord resetten'.

Wachtwoord resetten

 

Naast 'Gebruikersnaam' zie je direct jouw gebruikersnaam terug. Mocht je het wachtwoord van je STACK niet meer weten, dan kun je het wachtwoord op deze pagina direct aanpassen.

Jouw STACK gebruikersnaam en wachtwoord

Let op: De gebruikersnaam en het wachtwoord voor STACK zijn niet gelijk aan de inloggegevens van je controlepaneel.


 

Stap 3

Naast 'Server' kun je ervoor kiezen om alles wat op je STACK staat te synchroniseren of om een selectie te maken van wat je naar je lokale map wil synchroniseren.

Naast 'Lokale map' kun je aangeven wat jouw lokale STACK map moet worden. Bestanden die je hierin plaatst zullen naar STACK gesynchroniseerd worden.

Kies je lokale map

 

Nadat je een keuze hebt gemaakt klik je op 'Verbinden...'.


 

Het gebruik van de STACK desktopapplicatie

Nadat je bent verbonden kom je direct terecht in het overzicht (Synchronisatiebeheer) van de STACK desktopapplicatie. Mocht je het venster gesloten hebben, dan kun je deze weer via de taakbalk openen. Zoek hier het icoon van STACK op en klik hier met de rechtermuisknop op. Klik dan op 'Instellingen / Settings' om STACK weer tevoorschijn te halen.

Binnen het overzicht van de STACK desktopapplicatie zie je enkele tabbladen terug met opties.


Synchronisatiebeheer

Het linker tabblad (waar jouw gebruikersnaam en STACK URL vermeld zijn) staat voor 'Synchronisatiebeheer'. Hier kun je alle mappen terug vinden die gesynchroniseerd worden.

Je kunt ook de synchronisatie voor specifieke mappen binnen jouw STACK map in- en uitschakelen door het vakje naast de map aan- of uit te vinken en dan op 'Toepassen / Apply' te klikken.

afbeelding STACK software openen

Het grote STACK icoon die je hier terug ziet staat voor de lokale map die je hebt opgegeven. Als je hier met de rechtermuisknop op klikt, zie je enkele opties terug.

  • Openen map: Hiermee open je de lokale STACK map op jouw computer. Bestanden of mappen die je hier in plaatst zullen ook met STACK gesynchroniseerd worden. Zodra het bestand of de map succesvol is gesynchroniseerd, zul je hier een groen vinkje bij terugzien.
  • Pauzeren Sync: Hiermee kun je de synchronisatie van je bestanden en mappen pauzeren. Je kunt de synchronisatie hervatten door opnieuw met de rechtermuisknop op het STACK icoon te klikken en dan op 'Hervat sync'
  • Verwijderen map sync verbinding: Hiermee verwijder je de synchronisatie van jouw lokale STACK map. Hiermee worden de bestanden in jouw lokale map niet verwijderd, echter worden deze niet meer met STACK gesynchroniseerd. Mocht je op deze manier de synchronisatie met je lokale map hebben verwijderd, dan zul je hier altijd de optie terug kunnen vinden om een nieuwe map met STACK te laten synchroniseren.

Activiteit

In dit tabblad vindt je een overzicht terug van de bestanden die recentelijk naar STACK zijn geüpload dan wel zijn gedownload. Als je onderaan dit venster op 'Kopieer / Copy' klikt, zul je de gehele activiteitenlog naar je klembord kopiëren. 


Algemeen

Onder 'Algemeen' kun je de algemene instellingen van de STACK desktopapplicatie beheren. Zo kun je onder meer aangeven of STACK bij het opstarten van de computer moet starten, of je notificaties op je bureaublad wil ontvangen en zie je terug of er updates voor de software beschikbaar zijn.


Netwerk

In het laatste tabblad kun je de netwerkinstellingen van de desktopapplicatie beheren. Zo kun je aangeven of je van een proxy gebruik wenst te maken bij het verbinden met STACK. Daarnaast kun je ook de bandbreedte van de up- en download van en naar jouw STACK aanpassen en limiteren.



In dit artikel hebben we uitgelegd hoe je gebruik maakt van de STACK desktopapplicatie .

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

 

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 11 juli 2018 (#1586)

@hmroep

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze supportafdeling kijkt dit graag voor je na. Zou je hen een bericht kunnen sturen met een screenshot van het tabblad 'Activiteit' uit je desktopapplicatie?

Je kunt hen benaderen via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina en via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

0
hmroep 11 juli 2018 (#1585)

Als ik de desktopapplicatie gebruik voor heel veel bestanden, dan draait ie een tijdje en geeft dan aan 'Verbinding verbroken." En dan moet ik opnieuw opstarten en dat terwijl de internet (wifi) verbinding goed is. Wat kan ik hier aan doen?

0
Matthijs van Beek Admin 2 juli 2018 (#1533)

@trolkop

Zou je hiervoor een bericht naar onze supportafdeling kunnen sturen vanuit je controlepaneel, of middels de "neem contact op" onderaan dit artikel met wat voor MacBook je prcies gebruikt en welke MacOS versie zodat wij mee kunnen denken?

0
Matthijs van Beek Admin 2 juli 2018 (#1532)

@anneke1812

Zou je hiervoor een bericht naar onze supportafdeling kunnen sturen vanuit je controlepaneel, of middels de "neem contact op" onderaan dit artikel. Kun je daarbij een screenshot sturen van hetgeen je ziet (privacygevoelige zaken mogen uiteraard onherkenbaar worden gemaakt) zodat wij een beeld hebben van het probleem en je daar verder mee kunnen helpen?

0
trolkop 30 juni 2018 (#1530)

Hallo, ik heb de applicatie gedownload maar het programma wil niet openen. Het is een macbook. Wat moet ik doen?

0
anneke1812 28 juni 2018 (#1526)

Het is een behoorlijke hoeveelheid om doorheen te komen maar de map is er en even de eerste foto's er in gezet. Via het webadres er naar toe en dat werkt maar de foto's zijn wel anders van kleur. Hoe komt dit of moet je hier nog iets voor doen? Nog veel uit te zoeken....

0
Nick Brouwer Admin 28 juni 2018 (#1522)

@martvansteenbergen

Ai, dit is iets wat heel zeldzaam voorkomt. Dit is vaak op te lossen door het wachtwoord van je STACK aan te passen, zoals in dit artikel wordt uitgelegd.

Mocht dit geen uitkomst bieden, neem dan contact op met onze supportafdeling. Zij kijken hier dan samen met je naar! Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van de ze pagina.

0
martvansteenbergen 28 juni 2018 (#1521)

Hallo,

Ik probeer de desktopsoftware in te komen, maar deze geeft wanneer ik probeer aan te melden de foutmelding: Access forbidden by server. To verify that you have proper access, click here to access the service within your browser. Dit gebeurd op twee verschillende installs van w10, natuurlijkerwijs gebruik ik het correcte wachtwoord en gebruikersnaam.

Help?

Bij voorbaat dank!

Mart

0
Nick Brouwer Admin 25 juni 2018 (#1502)

@erikvanrosmalen Top dat het nu lukt! Mocht je nog ergens tegen aan lopen, aarzel dan inderdaad niet om contact met ons op te nemen :-)

0
erikvanrosmalen 25 juni 2018 (#1499)

@Nick Brouwer, hmm, nu, op een andere computer lukt het moeiteloos. Dus wellicht is het opgelost. Mocht het vanavond op de thuiskcomputer niet lukken, maak ik screenshots!

0
Nick Brouwer Admin 25 juni 2018 (#1497)

@erikvanrosmalen

Ai, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling! Kun je hiervoor een bericht sturen naar onze supportafdeling? Zij kijken dit graag voor je na. Vergeet hier niet wat screenshots bij te sturen van de stappen die je onderneemt. Op basis hiervan kunnen we dit verder voor je onderzoeken.

Je kunt onze supportafdeling bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina.

0
erikvanrosmalen 24 juni 2018 (#1491)

Het installeren van de desktop app lukt me helaas op geen enkele manier. Ik krijg bij het invoeren van 'https://erikv#######.stackstorage.com' continu de melding 'Host not found. Terwijl ik via een browser wel gewoon bij mijn files kan. Wat gaat er mis?

0
Nick Brouwer Admin 15 juni 2018 (#1419)

@reggert32 Die vind je in je controlepaneel :-)

In dit artikel vind je de stappen hiervoor terug onder de kop 'Installeer de desktopapplicatie'.

0
reggert32 15 juni 2018 (#1417)

Waar is de download pagina voor de windows desktop applicatie ?

0
Nick Brouwer Admin 27 maart 2018 (#1025)

@rwolsink

De desktopapplicatie werkt op basis van tweerichtingsverkeer. Mocht je iets onbedoeld lokaal verwijderen, dan zul je de bestanden terug kunnen vinden in de prullenbak van de webinterface.

0
rwolsink 26 maart 2018 (#1023)

Is het mogelijk de synchronisatie puur 1 kant op te laten gaan? Ik wil namelijk dat al het nieuwe uit een lokale map naar Stackstorage gaat maar niet dat als ik " per ongeluk" iets lokaal delete het ook gelijk verdwijnt uit Stack of omgekeerd..

Of is het dan beter synchronisatie uit te zetten en alles steeds handmatig er naar toe te slepen?

0
Nick Brouwer Admin 6 maart 2018 (#866)

@protected22

Dit is helaas niet mogelijk met de desktopapplicatie. De synchronisatie hierop werkt op basis van tweerichtingsverkeer. Dit kan niet voor één richting uitgezet worden.

0
protected22 5 maart 2018 (#863)

is er ook een manier waardoor hij niet alle mappen van mijn stack cloud (die ik er al op had staan) synchroniseerd met mijn laptop maar dat ik wel bestanden van mijn laptop kan synchroniseren met de cloud?

0
Nick Brouwer Admin 5 maart 2018 (#859)

@welkenhuysen

Ai, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling! Let wel dat deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren.

Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina te gebruiken. Wij kijken dit dan graag voor jouw specifieke situatie na :-)

0
welkenhuysen 4 maart 2018 (#856)

Beste Transip, Ik gebruik STACK al een tijdje maar heb nu opnieuw moeten installeren, ik probeer dezelfde map op mijn computer weer te synchroniseren (dat is immers dezelfde inhoud als op de server) maar de client meldt me dat de mappen te groot zijn, wat eerder nooit een probleem was. hoe nu verder?

0
Nick Brouwer Admin 26 februari 2018 (#830)

@mkimages

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Let wel op dat je als server-adres alleen https://mk*****.stackstorage.com invult.

Mocht je dit hebben gedaan en lukt dit nog steeds niet? Benader dan onze supportafdeling met de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van dit artikel. Onze supporters helpen je hier dan graag mee verder!

0
mkimages 24 februari 2018 (#821)

het instaleren van de desktop applicatie lukt op geen enkele wijze... bij het verbinden constant de melding: "Time-out bij verbinden met STACK om https://mk*****.stackstorage.com/status.php.

er wordt geen verbinding gemaakt. Via de webbrowser kan ik wel inloggen.

0
Nick Brouwer Admin 22 februari 2018 (#812)

@codegare

De desktopapplicatie is inderdaad software om je bestanden en mappen te synchroniseren. Om STACK als extra ruimte te gebruiken, kun je een netwerkschijfverbinding aanmaken.

Je hebt dan een virtuele schijf op je computer waar je je bestanden en mappen naartoe kunt uploaden. Deze bestanden kun je vervolgens ook met de webinterface of de STACK apps voor Android en iOS naar wens benaderen.

0
codegare 21 februari 2018 (#809)

Waardeloos ding. Ik wil gewoon extra opslag en niet synchroniseren dat het op twee schijven staat.

1
connectcase 8 februari 2018 (#740)

@Nick Brouwer, Done! Bedankt voor de tip.

0
Nick Brouwer Admin 8 februari 2018 (#739)

@connectcase

De snelheid van de desktopapplicatie is inderdaad net wat hoger. Als je jouw Idee instuurt, komt dit direct bij onze developers terecht ;-)

0
connectcase 8 februari 2018 (#738)

@Nick Brouwer, Duidelijk, maar de webinterface is net als webdav behoorlijk traag...

Het zou leuk zijn als de desktop app een minimale configuratie zou ondersteunen, zodat je kunt voorkomen dat er folders worden verwijderd omdat je die lokaal hebt weggegooid.

1
Nick Brouwer Admin 8 februari 2018 (#735)

@connectcase

FTP ondersteuning voor STACK is helaas niet aanwezig. Mocht je zelf willen bepalen welke mappen en bestanden naar STACK worden geüpload, zonder dat dit lokaal ruimte inneemt, raden we je aan om de webinterface te gebruiken.

Via die weg kun je bestanden en mappen direct naar STACK uploaden, hierbij vindt geen synchronisatie plaats. Na het uploaden kun je de bestanden en mappen naar wens lokaal verwijderen, deze zullen dan op STACK opgeslagen blijven.

0
stping 8 februari 2018 (#733)

@evdb68, bij mij hetzelfde probleem, al een oplossing gevonden? Heb al opnieuw geinstalleerd, zonder succes...

0
connectcase 8 februari 2018 (#729)

@Nick Brouwer, met alle snelheidsgevolgen van dien....

0
connectcase 8 februari 2018 (#728)

@Nick Brouwer, is dat altijd van lokaal naar Stack? En dus niet andersom?

M.a.w.: als ik mijn lokale folders weggooi en de volgende keer start de app opnieuw op, dan begint hij niet met het weggooien van die folders op mijn stack??

0
connectcase 8 februari 2018 (#727)

@reaver56, Mee eens!

Ik wil geen kopie van mijn stack op mijn harddisk (ivm ruimte) en ik wil niet dat de desktop app bepaalt wat er uitgewisseld moet worden. Ik wil dat zelf kunnen bepalen. Dus eigenlijk wil ik FTP?

0
Nick Brouwer Admin 2 februari 2018 (#699)

@evdb68

De nieuwe updates van de STACK client zijn helaas niet compatibel met oudere versies van OSX, omdat Apple de oudere versies niet meer ondersteunt.

Je kunt er in dit geval voor kiezen om je OS te updaten naar de nieuwste versie en zo gebruik te maken van de nieuwste updates voor STACK. Anderzijds kun je er ook voor kiezen om weer de oude versie van de STACK client te gebruiken.

Via de volgende link kan je de oude STACK client downloaden: http://mirror.transip.net/stack/software/osx/stack-2.2.4.163.pkg

0
evdb68 2 februari 2018 (#698)

Na het installeren van de update van de desktop applicatie voor Mac OSX start deze niet meer op. Ik gebruik OS Yosemite

0
Beau Huisman Admin 11 januari 2018 (#599)

@werker, Het klopt dat deze optie momenteel niet meer werkt in Windows. Het wordt onderzocht door onze technische mensen. Ik durf je niet te zeggen wanneer hier een oplossing voor komt om eerlijk te zijn. Je uiteraard wel gewoon bestanden en mappen blijven delen vanuit de webinterface van STACK.

0
werker 11 januari 2018 (#594)

Het lijkt er op dat sinds kort de "Delen met STACK" optie in het context-menu van Windows Verkenner niet meer werkt. Op verschillende pc's loop ik er tegenaan dat de opties die verschenen wanneer ik klikte op "Deel link" nu niet meer verschijnen. Geen vervaldatum, geen link om te kopiëren, niets verschijnt er meer wanneer ik het vinkje plaats. Hoe is dit te verhelpen? Ik mis deze optie erg.

0
Nick Brouwer Admin 15 december 2017 (#499)

@lieuwe1durksz

Jammer dat het nog niet helemaal duidelijk is. Onze helden van support helpen je hier natuurlijk graag bij. Ik raad je aan om hen een berichtje te sturen middels de knop 'Neem contact op' onder dit artikel. Als je hierbij aangeeft wat er exact niet duidelijk is, helpen we je hier graag bij!

0
lieuwe1durksz 15 december 2017 (#497)

Ik snap er niets van. Het is veel te ingewikkeld om dit te doen.

0
Nick Brouwer Admin 11 december 2017 (#470)

@christievdpoel

STACK wordt vanaf Windows 7 ondersteunt. Bij oudere versies van Windows (waaronder Vista) is dit helaas niet het geval.

Je kan eventueel wel STACK via de webinterface (browserversie van STACK) gebruiken.

0
christievdpoel 9 december 2017 (#465)

ik krijg de software niet geopend op windows vista

0
Nick Brouwer Admin 6 december 2017 (#441)

@reaver56

Bedankt voor de feedback! Ik raad je aan om dit vanuit je controlepaneel als 'Idee' in te schieten. Op die manier komt dit direct bij onze developers terecht :-)

3
reaver56 6 december 2017 (#438)

Ik mis eigenlijk 2 mogelijkheden in deze applicatie

De optie om een sync type in te stellen. Bijvoorbeeld:

  • "Mirror" of "Backup" waarbij de lokale map altijd lijdend is en alle wijzigingen alleen in de Stack worden uitgevoerd.
  • "Upload only" zou ook handig zijn want dan kan ik een drop folder instellen die bestanden upload waarna ik deze weer kan verwijderen uit de lokale map zonder dat dit effect heeft op Stack
1
Nick Brouwer Admin 1 december 2017 (#411)

Hoi Remco,

Wanneer je de desktopapplicatie gebruikt, vindt er synchronisatieplaats van een lokale map naar STACK. Dit betekent inderdaad dat er ook lokale ruimte voor benut wordt, de bestanden en mappen worden op deze manier namelijk op twee locaties opgeslagen (lokaal en STACK).

Mocht je liever hebben dat dit direct op STACK wordt opgeslagen en niet op je harde schijf, dan raden we zeker aan om een netwerkschijf toe te voegen :-)

Om de synchronisatie binnen het programma te verbreken volg je de stap 'Verwijderen map sync verbinding' onder 'Het gebruik van de STACK desktopapplicatie' in dit artikel.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan staan onze helden van support voor je klaar. Je kunt hen benaderen via de knop 'Neem contact op' onder dit artikel.

0
excaliberremco 1 december 2017 (#408)

Goeiemorgen,

Ik heb stack op mijn mac staan als map. Maar nu blijkt dat de ruimte van mijn mac dardoor ook opgeslokt wordt. klopt dit? Ziet de mac de ruimte van Stack als storage? want ik heb nog maar een paar gig over op mijn harde schijf, wat eigenlijk niet hoort te kloppen. Is het dan beter om het als netwerkschijf toe te voegen?

Zo ja, dan wilde ik de stack map verwijderen en het programma, maar deze blijft zeggen dat de extensie in gebruik is dus ik kan hem niet verwijderen.

Ik hoor het graag.

Groet,

Remco

0
Nick Brouwer Admin 28 november 2017 (#395)

@dickvandeutekom

Als je jouw Mac opnieuw wilt/moet installeren is het verstandig eerst de STACK software te verwijderen. Dan weet je zeker dat de verbinding tussen jouw bestanden op de Mac en STACK weg is. De bestanden en mappen zullen dan nog gewoon aanwezig blijven op STACK.

Als je de bestanden op STACK dan weer op je iMac wil plaatsen, installeer je de desktopapplicatie opnieuw en kies je bij de configuratie ervan om de bestanden van STACK te synchroniseren (Synchroniseer alles van de server)

0
dickvandeutekom 27 november 2017 (#391)

Heb een map "stack" op mijn iMac welke synchroniseert met de stackserver. Wat gebeurt er met mijn gegevens op de stackserver als ik bijvoorbeeld mijn mac opnieuw installeer en ik ook de stack desktop app opnieuw moet installeren? Worden mijn mappen op de stackserver dan gewist?

1
Nick Brouwer Admin 14 november 2017 (#329)

Hoi Jens,

De desktop app zou prima met die OSX versie moeten werken :-) Zou je onze supporters een bericht kunnen sturen met wat screenshots van de stappen die je neemt? Dit kun je doen middels de knop 'Neem contact op' onder dit artikel. Op die manier kunnen we dit samen met je nakijken.

0
jensdeschutter 11 november 2017 (#323)

Hallo, is de dektop app of het verbinden met server compatibel met MacOS10.6.8? Want beiden lijken niet te lukken. Verbinden met server lukt niet en STACK desktop app raakt geïnstalleerd maar opent niet. Groeten

0
Beau Huisman Admin 10 november 2017 (#319)

@pjhuis Zou je hiervoor een bericht kunnen sturen naar onze support afdeling? Zij helpen je hier graag mee verder. Je kan dit het makkelijkste doen via de knop 'Neem contact op' onder dit artikel.

0
pjhuis 10 november 2017 (#316)

Als ik kijk naar de mappen in Stack op mijn windows laptop zie ik een map niet, die ik op mijn android app wel zie. Ook kan ik de mappen niet openen. Ik zie dus niet de foto's die in de diverse mappen zitten. Wat doe ik fout?

0
Beau Huisman Admin 2 november 2017 (#290)

@contextarchitecten Zou je hiervoor contact op kunnen nemen met mijn collega's van de technische helpdesk via de knop Contact in het controlepaneel? Dan helpen ze je hier graag mee!

0
contextarchitecten 1 november 2017 (#278)

Ik wil de lokale map waarnaar STACK synchroniseert verplaatsen. Hoe kan ik dit aanpassen?

0
Nick Brouwer Admin 24 oktober 2017 (#239)

@opeenlijn

Dat is vervelend!

We helpen je hier natuurlijk graag bij. Kun je ons een bericht sturen via de knop 'Neem contact op' onderaan dit artikel?

Op die manier kunnen we je met jouw specifieke situatie verder helpen :-)

-Nick

0
opeenlijn 22 oktober 2017 (#217)

Ik ben een nieuwe gebruiker en heb STACK geinstalleerd op mijn Windows 10 laptop. Ook op mijn Iphone heb ik de app geinstalleerd. Op mijn Iphone ben ik ingelogd en kan ik de bestanden zien. op mijn laptop kom ik er niet in. Na het installeren wil ik mijn STACK koppelen aan de hand van mijn STACK-webadres (gekregen in een mail) maar ik krijg dan de melding dat mijn naam onbekend is. Wat doe ik fout?

0
Nick Brouwer Admin 22 september 2017 (#91)

Beste Kees,

Bij het gebruik van de STACK desktopapplicatie is het niet mogelijk om de synchronisatie uit te zetten.

Als alternatief kun je overwegen om STACK als netwerkschijf te koppelen. Wanneer je je bestanden naar deze schijf op je computer plaatst, zullen deze direct naar STACK geüpload worden. Er vindt dan geen synchronisatie plaats.

Kijk voor meer informatie op het volgende artikel:

https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/237-stack-als-netwerkschijf-toevoegen-aan/

-Nick

0
kees44 17 september 2017 (#72)

paragraaf heet "Uploaden / Synchroniseren van bestanden en mappen" Ik zoek (een verwijzing naar) uploaden ZONDER synchroniseren.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op