Feature Request overzicht

Feature request

Agenda functionaliteit bij transip email

Om het email adres, geregistreerd bij transip, te gebruiken als vervanging voor gmail, outlook, etc stel ik voor om een agenda functionaliteit in te bouwen in transip email. De agenda is te bereiken via het webportal en synchroniseert met outlook/thunderbird op desktop en mobiele email clients

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
ncploeger 14 mei 2020 (#4402)

Ik ben echt verbaasd dat zo'n essentiele opmerking uit 2018 nog steeds niet doorgevoerd is!

0
lauraweber 5 mei 2020 (#4371)

heel graag een agenda toevoegen :-D

0
koenmuijs 24 maart 2020 (#4205)

Ik vind de agenda functionaliteit eigenlijk wel een must have. In deze tijd is het eigenlijk niet mogelijk om deze feature niet aan te bieden.

0
douwevandepoll 18 maart 2020 (#4192)

Ik zou ook graag de agenda functionaliteit ingevoerd zien. Kan in deze tijd toch niet meer zonder deze koppeling.

0
catch22bv 5 maart 2020 (#4152)

Jeetje ik zoek me ook al rot. Elke keer als ik een agenda verzoek krijg dan komt ie niet in mijn transip agenda maar in die van een ander email account? Hoe kan dat?

0
sandeb 5 maart 2020 (#4151)

Wat kan ik met een email only zonder agenda functionaliteit ? Is net of je een fiets koopt zonder wielen :(

0
nathanseedrf 20 februari 2020 (#4104)

@erwinaverdijk, omdat niemand opstapt dus ze nemen ons niet serieus. We moeten woord bij de daad voegen en ze gewoon verlaten.

0
mariaz 8 februari 2020 (#4058)

Ik heb ook zojuist gezocht naar deze functionaliteit, ben zojuist gebruiker geworden van email van TransIP. Ik ben verbaasd dat deze er niet is. Jammer!!

0
robinr 28 januari 2020 (#4021)

Hier nog iemand die deze functionaliteit heel graag toegevoegd ziet worden.

0
roerig 26 januari 2020 (#4016)

Graag agenda functionaliteit toevoegen. Wil best extra betalen, maar regel het Transip!

0
arpinetworking 13 januari 2020 (#3974)

Dit jaar al dus ruimt 2 jaar geleden dat deze feature request initieel ingediend is - vandaag nog geen Calendar functionaliteit / CalDAV server.

Nick Brouwer van TransIP (vermoed ik - Admin) heeft voor het laatst in februari 2019 gereageerd; de reactie is niet zoals ik die van TransIP had verwacht. Die suggereert aan een betalende klant dan maar O365 te gaan gebruiken, aan een andere betalende klant geeft hij aan dat hoewel deze feature request erg populair is er andere features voorrang hebben.

Hoe kun je datgeen wat de gebruikers van je platform aan je verzoeken toe te voegen, nu al ruim twee jaar lang, afwimpelen ! Dit platform is er toch voor de gebruikers - betalende - gebruikers wel te verstaan !

@TransIP - wat is nu de status van de Calendar functionaliteit / CalDAV server ?

0
sjoukevandijk 8 januari 2020 (#3962)

Voor mij geldt dit ook. Kwam er ook achter dat ik geen agenda functionaliteit heb. Dus voorlopig de email adressen maar weer terugverhuizen naar ms exchange 365

0
astrideggink 7 januari 2020 (#3961)

+1 graag deze feature zsm implementeren

0
os63 6 januari 2020 (#3951)

Onmisbaar voor gebruik door zakelijke klanten. Ik was erg verrast en teleurgesteld bij het ontdekken dat deze functionaliteit nog niet beschikbaar is.

0
smt 24 december 2019 (#3910)

Goedendag, kunt u duidelijker aangeven hoe ik de agenda functionaliteit kan gebruiken? bij voorbaat dank met vriendelijke groet, Geertruud Strooper

0
lefit 23 december 2019 (#3906)

Ik ben enorm teleurgesteld. Ontdek na 2 dagen, dat ik geen Agenda heb voor mijn hosting. Hier kan ik dus helemaal niets mee. Heb half een account draaien, maar ik heb gewoon een Agenda nodig. Er wordt al meer dan een jaar om geroepen, terwijl dit een functie is die er al 10 jaar in had moeten zitten.

0
acic21b 19 december 2019 (#3897)

Goedendag,

Is de agenda functionaliteit standaard ingesteld bij de email. Zo niet, hoe kan ik de instellingen veranderen zodat elk email adres die wij willen gaan registeren bij Transip een agenda functionaliteit heeft en deze kunnen delen met anderen (binnen hetzelfde bedrijf).

Met vriendelijke groet,

Natasja van Bragt Autisme Centrum In Contact (ACIC)

0
jmbergman 16 december 2019 (#3892)

Essentieel onderdeel. Loop nu vast in ons bedrijf omdat we de calenders niet goed met elkaar kunnen afstemmen. Graag een CalDAV functionaliteit toevoegen.

0
motionheroes 23 november 2019 (#3812)

Voor ons ook een enorme toevoeging als de agendafunctionaliteit aan de mailaccounts van TransIP toegevoegd kan worden. Het straalt een zekere professionaliteit uit als je vanuit je zakelijke mail een agendaverzoek kunt sturen. En daarmee maakt het de diensten van TransIP nog completer!

0
cynthia525 13 november 2019 (#3780)

:( eens met de rest. Calendar invites moet professioneel zijn.

0
dacons 12 november 2019 (#3775)

Heel graag toevoegen, want zonder agenda is de email maar slechts half operationeel. Professionele uitstraling is een must voor zakelijke uitnodigingen

0
bureautouche 11 november 2019 (#3765)

Graag zien wij een agendafunctie toegevoegd aan de TransIB emailaccounts!

0
ankecouwenberg 5 november 2019 (#3742)

Hallo,

Heel graag zou ik de agendafunctie toegevoegd zien aan de Trans IP webmail!

0
baukevanderveen 4 november 2019 (#3735)

lijkt mij een vrij onmisbaar onderdeel. Vandaar dat dit nu misgaat.....

0
haydary 1 november 2019 (#3713)

Hoi,

Is er een oplostermijn hiervoor? Ik gebruik mijn mail voor zakelijke doeleinden waar agenda een onmisbaar onderdeel van is.

0
twankamans 29 oktober 2019 (#3695)

Inderdaad, deze functionaliteit zou erg gewaardeerd worden.

1
rikkerdt 29 oktober 2019 (#3693)

Ik kijk hier naar uit. Dit zou TransIP nog completer maken dan dat het nu al is. Net contact gehad met TransIP en er werd gezegd dat deze Feature Request zo veel mogelijk 'likes' nodig heeft, zo kunnen ze zien dat het door de klanten als interessant wordt bevonden. Hoop dat deze feature snel komt!

1
rsspectrum 20 oktober 2019 (#3647)

wanneer zal deze functie beschikbaar zijn?

0
mtigcheler 20 oktober 2019 (#3644)

Zoals meerdere mensen in deze thread was ik er blind vanuit gegaan dat agenda-functionaliteit onderdeel was van mijn pakket.

Ik ben tevreden over TransIP, maar zonder deze functie ga ik wel over moeten stappen.

1
kdvspelenderwijs 9 oktober 2019 (#3615)

Hier ook een +1 voor de functie! Écht té vreemd dat het er niet in zit! Ben er al weken naar aan het kijken en dacht dat de fout bij mijzelf lag waaarom het niet lukte met instellen. Ik hoor ook heel graag als de functie toegevoegd is. Agenda uitnodigingen krijg ik niet veel.. maar een sync agenda op desktop en mobiel is wel noodzakelijk..

1
bahto 16 september 2019 (#3526)

Kan eigenlijk niet zonder en is een reden om evt op zoek te gaan naar andere hoster. Heel vervelend dit. Ging er ook vanuit dat agenda standaard functionaliteit is.

1
bartus1 10 september 2019 (#3512)

Hoi Trans IP, agenda is echt noodzakelijk!! Wanneer komt dit?? Zonder agenda heeft het weinig zin om uberhaupt email adressen, en webhosting te doen

1
ilselambers 3 september 2019 (#3485)

Ik dacht dat het lag aan mijn basispakket (webhosting S) dat ik geen agendafunctionaliteit heb bij mijn transip account/webmail, maar ik zie nu dat het bij geen enkel pakket is. Ik mis deze functie wel, is er zicht op toevoeging van deze functie? Of iemand die weet hoe ik de agenda in outlook dan kan gebruiken voor zakelijke afspraken?

1
rhellings 6 augustus 2019 (#3383)

Hiermee wil ik onderstaande berichten ook van harte steunen. Agenda is naast mail toch wel een vereiste om vanuit een zakelijk domein ook afspraken met klanten in te kunnen schieten en/of te accepteren... Is er al zicht op wanneer dit beschikbaar komt?

1
erwinaverdijk 30 juli 2019 (#3360)

Ik mis ook de agenda functie in de e-mail. Vreemd dat er uberhaubt niet gereageerd is op dit request.

1
7euven 3 juli 2019 (#3264)

+1 voor de agenda feature!!!!!

ik ben nu genoodzaakt om mijn gmail mail te gebruiken voor agenda requests, dat is nog een jaar te doen, maar daarna moet ik echt over op mijn zakelijke (transip) om dit te ontvangen en versturen.

1
bjvauijn 5 juni 2019 (#3156)

+1 agenda functionaliteit pls

0
stefanniemer 31 mei 2019 (#3138)

Heel apart dat dit niet inbegrepen is, ik was hier wel vanuit gegaan..

0
ids 10 mei 2019 (#3059)

+1 inderdaad

0
treaz 4 mei 2019 (#3038)

+1 pls

0
ahaccou 8 april 2019 (#2927)

+1 voor agenda functionaliteit. Ik kan niet zomaar overstappen van e-mailadres, aangezien deze bekend is bij klanten. Nu kan ik geen uitnodigen accepteren.

0
Nick Brouwer Admin 22 februari 2019 (#2750)

@jeroenkl

In dat geval kun je overwegen om een andere e-maildienst voor je domeinnaam te gebruiken, die wel een agendafunctionaliteit heeft. Denk bijvoorbeeld aan Office 365, waar je ook je domeinnaam voor kan gebruiken.

Mocht je hier verder vragen over hebben, raad ik je aan onze supportafdeling te benaderen. Zij kunnen niet alleen meer inhoudelijk maar ook sneller reageren. Je bereikt ze via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

0
jeroenkl 21 februari 2019 (#2745)

@Nick Brouwer, Dan heb ik eigenlijk wel een groot probleem en hoop dat jullie een workaround hebben/kennen. Ik heb een mailadres aan mijn domein gekoppeld, waar ik nu een groot aantal agendaverzoeken op ontvang. Ik kan deze wel accepteren, maar deze komen niet in mijn agenda's terecht. Als ik het agendaverzoek wil doorsturen naar bijvoorbeeld Gmail om in mijn google agenda te plaatsten geeft het een foutmelding.

Hoe het probleem op te lossen van agendaverzoeken via mailadres TransIP?

0
Nick Brouwer Admin 19 februari 2019 (#2730)

@jeroenkl

Hoewel dit één van de meest populaire Feature Requests is, staan er momenteel ook heel veel andere features op de planning.

We kunnen dan ook nog niet aangeven of en wanneer deze feature wordt toegevoegd. Zodra dit het geval is, ontvangt iedereen die deze Feature Request een like heeft gegeven hier melding van.

0
jeroenkl 19 februari 2019 (#2728)

Het is nu 19 februari 2019 en inmiddels is er bijna een jaar verstreken sinds dit request is aangemaakt. Is er al enig zicht op de planning?

0
jhoogewoud 6 februari 2019 (#2657)

geen agenda is echt jammer! hoop dat dit snel wordt toegevoegd. Nu kan ik vergaderverzoeken van klanten niet verwerken en moet verplicht naar office outlook uitwijken... Zelfde geldt voor tasks... Zou fijn zijn als deze diensten wel beschikbaar komen bij TRANSIP.

0
jmeerman 6 februari 2019 (#2656)

Ik wil de emaildienst van Transip graag gebruiken ipv mijn "gratis" emailaccount. Echter zonder agendafunctionaliteit is dat geen optie. Hopelijk gaan jullie dit ook ondersteunen.

0
blikverruiming 1 februari 2019 (#2615)

Het zou inderdaad erg handig zijn als deze mogelijkheid zou worden toegevoegd. Hopelijk reageert TransIP op deze suggestie.

0
renejh 17 januari 2019 (#2522)

Helemaal mee eens. Uitbreiding van de met een agenda en taken. Zie tot nu geen reactie van Transip op deze verzoeken. Wordt dit overwogen? rené

0
diredj 8 januari 2019 (#2469)

echt merkwaardig dat deze optie nog niet mogelijk is.. net zo iets als een auto die niet naar links maar alleen maar naar rechts kan sturen., graag hier een hoge prio van maken..

0
gosliga 7 januari 2019 (#2465)

+1 Via webportal hoeft niet eens, als er maar een standaard (bijv CalDav) koppeling gemaakt kan worden

0
robertvandenboom 7 januari 2019 (#2462)

Graag op zeer korte termijn beschikbaar stellen hoor. Dit is zo'n standaard onderdeel dat het echt verbazingwekkend is dat het niet wordt ondersteund. Minpunt!

0
gouw009 17 december 2018 (#2395)

Zojuist overgestapt op TransIP. Met veel goede moed email ingesteld....Blijkt er geen agenda functionaliteit in te zitten. Dat is raar! Had ik wel gewoon verwacht.

Beste TransIP. Wanneer wordt deze optie toegevoegd aub?

0
deniseanna 17 december 2018 (#2391)

Het ontbreken van deze functie is inderdaad een goede reden om over te stappen. Dus een dikke +1. Of mag je ook meer punten geven?

0
lammens007 13 december 2018 (#2382)

Deze feature zou zeer handig zijn! +1

0
robertwillms 13 december 2018 (#2377)

Heel hard nodig dit! Verbazingwekkend dat dit er nu nog niet is!

0
huibvanheumen 10 december 2018 (#2360)

Ik was er ook vanuit gegaan dat dit standaard beschikbaar was bij de mailservice. Valt erg tegen dat dit niet zo is, ik kan niet zonder mijn agenda's... Nu moet ik toch weer elders moeten kijken, ondanks dat ik zakelijk producten heb afgenomen. Behoorlijk frustrerend

0
jkengineering 5 december 2018 (#2342)

Ook voor mij geldt het dat ik enorm blij zou worden van een agenda functie.

Nu heb ik alles netjes op mijn eigen naam staan, alleen voor een gedeelde agenda heb ik ineens @gmail.com staan.

Ik begrijp dat er meerdere prioriteiten zijn, maar hopelijk komt deze basisfunctie nu hoger op de prioriteitenlijst te staan.

Goed werk TransIP!

0
whr2017 9 november 2018 (#2203)

Ik heb ook geregistreerd domein + hosting geregeld voor zakelijke doeleinden. Was er ook blind vanuit gegaan dat agenda, contacten etc. met je eigen domein standaard zou zijn. Behoorlijk verbijsterd dat dat niet het geval is.....

Heeft TransIp al een idee wanneer het er wel is ?

0
stevendebruijn 5 november 2018 (#2188)

Geregistreerd en domein+hosting geregeld voor zakelijke doeleinden. Was er blind vanuit gegaan dat agenda, contacten etc. met je eigen domein standaard zou zijn. Enigszins verbijsterd dat dat niet het geval is... Ik heb mijn services nu eenmaal afgenomen dus ga niet meer switchen, maar ik zou transip om voorgenoemde reden niet zakelijk aanraden. Zonde...

0
brams 2 november 2018 (#2182)

CalDAV & CardDav graag! Sta er van te kijken dat dit er niet als basis functionaliteit in zit.

0
hrmvrouwen 29 oktober 2018 (#2132)

@akrasniqi, nou dat geldt zeker ook voor ons

0
mnn02 19 oktober 2018 (#2103)

NOODZAAK! Trans-ip verschil naar professioneel-zakelijk. Momenteel raad ik het niet aan om bij Trans-ip domein&webhosting te registreren om deze reden.

4
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2018 (#2059)

@parareit

We begrijpen dat dit een zeer gewenste Feature is. Hoewel er nu nog geen concrete plannen zijn om de agenda-functionaliteit toe te voegen, nemen we dit wel degelijk serieus.

Het toevoegen van deze functionaliteit is onder de aandacht gebracht van onze developers. Wanneer, of en hoe dit wordt toegevoegd is alleen nu echt nog niet te zeggen. Zodra hier meer over bekend is, zal iedereen die op dit artikel een like heeft gegeven, hier direct meer over horen.

1
parareit 11 oktober 2018 (#2053)

Is there any knowledgek/feedback from TransIP if agenda functionality will be added? HOW MANY LIKES ARE NEEDED TO GET THIS TOPIC TAKEN SERIOUS?

0
oiwitteveen 9 oktober 2018 (#2048)

De vraag naar deze functie binnen STACK is er al sinds de introductie van STACK. Iedereen die dit leest, graag je mede-STACK gebruiker of TransIP gebruiker vragen hier een 'like' of 'hartje' te geven zodat dit wat sneller tot een realisatie komt!

0
akrasniqi 2 oktober 2018 (#2018)

Graag agenda functionaliteiten toevoegen; ben denk ik genoodzaakt om een ander provider te zoeken.

0
debb 25 september 2018 (#1991)

Ik was er blind vanuit gegaan dat dit standaard beschikbaar was bij de mailservice. Valt heel erg tegen dat dit niet zo is, ik kan simpelweg niet zonder. Zo lang dit niet opgelost is, ga ik toch weer elders kijken.

0
extrareality 24 september 2018 (#1984)

Zou een hele mooie aanvulling zijn. Zit hier op te wachten

0
joenatic 19 september 2018 (#1964)

Graag! zie graag ondersteuning hiervoor om zo steeds minder bij bijvoorbeeld google onder te brengen.

0
bertn 10 september 2018 (#1914)

Yep, please add, niet meer weg te denken in een hosting pakket!

0
giddeven 7 september 2018 (#1908)

+1! Ik begrijp van de reacties hieronder dat de meeste klanten Transip gebruiken als alternatief voor hun Google accounts en ik ben zelf groot voorstander van een onafhankelijke, betaalde service die je data respecteert en kan concurreren op het gebied van functionaliteit.

0
francisz 3 september 2018 (#1867)

Ook hier een boost voor dit topic, wij zouden ook graag de toevoeging van een calendar functie zien bij de mail!

0
veenhrconsultancy 3 september 2018 (#1864)

Heel graag! Nu is het altijd vogelen met meerdere accounts.

0
rossevoort 25 augustus 2018 (#1818)

Dit is inderdaad een zeer waardevolle toevoeging. Ik wilde eigenlijk het domein verhuizen van Google, maar dit is wel een uitdaging. Dus dit op jullie roadmap plaatsen zou super zijn!

0
lodivanbrussel 15 augustus 2018 (#1767)

Zou heel fijn zijn als dit binnenkort ontwikkeld gaat worden.

0
Nick Brouwer Admin 10 augustus 2018 (#1730)

@iwlan

Ook hier geldt dat, hoewel dit misschien simpel lijkt, dit toch heel wat ingewikkelder is dan je denkt. Ik wil verder nogmaals benadrukken dat we deze issues zeker niet negeren, maar dit heeft momenteel niet de hoogste prioriteit. Zodra hier meer over bekend is, hoor je dit uiteraard van ons.

0
iwlan 10 augustus 2018 (#1726)

@Nick Brouwer,

misschien gekoppeld aan stack? we weten allemaal dat stack een soort fork is van owncload, in owncloud zijn al deze features reeds beschikbaar, het enige dat jullie dus moeten doen is iedereen met een mail-hosting pakket toegang geven tot de volledige featureset van owncloud + mail + tasks + agenda. die integratie tussen stack en mail zou hoe dan ook geweldig zijn en zorgen dat mensen meer (en vaker) diensten afnemen.

geef me 5 user-accounts = mailadressen (met opslag binnen mijn stack), 1 (semi-volwaardige) owncloud = 1TB + toegang tot aantal apps en 1 domein voor 5 per maand en je hebt mij als klant ipv google apps.

0
jthijs 7 augustus 2018 (#1709)

Ja - heel erg nodig. Kunnen jullie dit als service beschikbaar maken?

1
edwincalis 6 augustus 2018 (#1705)

Agenda, Tasks en Contacts zijn niet meer weg te denken. Een goed alternatief gekoppeld aan de hosted email zou zeer welkom zijn.

2
thefuturestore 19 juli 2018 (#1638)

Ja! CalDAV functionaliteit zou fantastisch zijn. Zeker ook voor de vele Mac-gebaseerde bedrijfjes die nu een beetje verloren zijn met het stoppen van deze (en meer) services in macOS X Server.

1
c00lcat 7 juli 2018 (#1564)

Als startende ondernemer is presentatie en professionaliteit erg belangrijk... ik kan geen afspraken plannen met mijn Hotmail account terwijl ik wel een domein en fantastische website heb... ik heb spoedig sterke behoefte aan een oplossing of work around om te kunnen plannen vanuit mijn domeinen in een agenda...

1
ajvdam 31 mei 2018 (#1351)

Daar heb ik ook behoefte aan. Graag toevoegen!

2
philarthon 23 mei 2018 (#1313)

Inderdaad een volwaardige e-maildienst biedt ook een agenda aan, eentje waar je meerdere kalenders kan in maken en deze ook kan delen met andere leden binnen je e-maildienst/domein...

2
bre1nst0rm 18 april 2018 (#1131)

Zonder de agenda en goed werkende Stack software, gebruik ik Transip niet meer dan alleen voor email.

2
varonie 9 april 2018 (#1081)

Mee eens!

4
Nick Brouwer Admin 21 maart 2018 (#968)

@jhutjens

Op dit moment is dat alternatief nog niet aanwezig. Je kunt bijvoorbeeld wel een domeinnaam die je bij TransIP hebt geregistreerd, koppelen aan Office 365.

Hierbij maak je echter gebruik van de e-maildiensten van Office 365, het gebruik van e-mailadressen die je bij TransIP hebt aangemaakt is hierbij helaas niet mogelijk.

Geef dus vooral deze Feature Request een like. Hoe meer likes, hoe groter de kans dat deze functionaliteit op de roadmap van onze developers komt :-)

2
jhutjens 21 maart 2018 (#964)

Ja hier ben ik ook naar op zoek. Of zij er alternatieven om dit te koppelen aan een andere agenda mogelijkheid maar dat dan wel afsoraak uitnodigingen uit mn transip emailadres naar die agenda gaan...

2
mareeio 3 maart 2018 (#854)

Ik hoopte dat dit er al in zou zitten :)

2
eerstehuis 28 februari 2018 (#845)

Mee eens, hard nodig

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op