Winkelwagen

/ .nl-domeinnaam

Jouw .nl voor slechts € 0,49.

Domeinnaam checken
E-mail

/ Hostingpakket keuzehulp

Weet je niet zeker welk hostingpakket de beste
keus is voor jouw website? Met onze keuzehulp
kom je er wel uit.

Direct naar de keuzehulp

/ OpenStack

/ Probeer Public Cloud uit

Gratis 1 maand aan de slag met Public Cloud?

Vraag proefperiode aan

/ TransIP Blog

Woocommerce vs Shopify - Kies jouw ideale platform

Lees de blogpost
Hulp nodig?

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    E-mailverificatie voor TransIP accounts

    Vanaf 28 oktober 2025 gaan we gefaseerd e-mailverificatie gebruiken voor het inloggen in TransIP accounts. Deze e-mailverificatie geldt enkel voor accounts waar 2FA (nog) niet is ingeschakeld.

    Omdat we merken dat er steeds meer en geavanceerde phishingaanvallen uit onze naam plaatsvinden hebben we besloten om deze extra beveiligingsstap voor accounts toe te voegen. Hiermee willen we jouw diensten en gegevens nog beter beschermen tegen deze aanvallen.


    Wat houdt de e-mailverificatie voor mijn account in?

    Zodra e-mailverificatie actief is op jouw account wordt er wanneer je inlogt een e-mail verstuurd naar het hoofd- en back-up e-mailadres van je TransIP account. Deze e-mail bevat een verificatiecode die je vervolgens dient in te vullen zodat je kunt inloggen in het controlepaneel.

    Na het invullen van de code wordt er een cookie in je browser geplaatst waardoor je in die browser 35 dagen geen nieuwe code hoeft in te vullen. Log je binnen die 35 dagen opnieuw in, dan wordt de cookie verlengd met 35 dagen. Op nieuwe apparaten, of een andere browser op hetzelfde apparaat moet er wel een nieuwe verificatiecode ingevuld worden.

    • De e-mailverificatie geldt alleen voor accounts die geen gebruik maken van 2FA.
    • De verificatiecode wordt ingetrokken als je uitlogt.
    • De verificatiecode is 15 minuten geldig.
     

    Ik heb geen verificatiecode ontvangen

    Wanneer je bent ingelogd, maar je hebt geen verificatiecode ontvangen, probeer dan het volgende:

    • Controleer of je het juiste e-mailadres gebruikt.
    • Controleer je spam berichten.
    • Log uit en log opnieuw in, op deze manier wordt een nieuwe verificatiecode verstuurd.

    Weet je niet zeker op welk e-mailadres je de verificatiecode hebt ontvangen? Stuur dan een bericht naar support@transip.nl.


    Mocht je na het lezen van dit artikel nog vragen hebben, neem dan contact op met onze supportafdeling. Je bereikt hen via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op