Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

De TransIP facturen

We hebben het uiterlijk van onze facturen aangepast. Dit verbeterde uiterlijk is op basis van feedback van onze klanten tot stand gekomen. Een factuur bevat hierdoor meer informatie en is beter leesbaar. Een uitgebreide toelichting op de factuur vind je hier.

Vanaf 17 mei zijn begonnen met het uitrollen van het nieuwe uiterlijk van onze facturen. Niet alle klanten zullen direct omgezet worden. De totale uitrol zal enkele maanden duren. In de tussentijd kan je dus nog facturen met het oude uiterlijk ontvangen.

 

De betaalmethode en betaaltermijnen van de facturen zijn niet gewijzigd. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je een factuur kunt betalen.

Onder dit voorbeeld lichten wij de opmaak puntsgewijs toe.


1. TransIP postadres

Dit is het postadres van TransIP.

2. Jouw (adres)gegevens

Dit is het adres die je hebt opgegeven in je TransIP-account. Bij zakelijke klanten wordt het BTW-nummer onder de postcode genoteerd. Meer informatie over het aanpassen van je contactgegevens vind je in deze handleiding.

Indien jij een extra regel wenst onder de tenaamstelling (bijvoorbeeld ten behoeve van je eigen administratie) kan je dat doorgeven aan onze supportafdeling. Zij voegen deze vervolgens voor je toe aan de volgende facturen.

3. Factuurinformatie

Hier staan de factuurdatum en het factuurnummer. De gebruikersnaam is de naam van het TransIP-account waarin de diensten worden afgenomen die op de factuur staan.

4. Producten

Een overzicht van het soort diensten die je bij TransIP afneemt met eventuele add-ons en licenties. Bij domeinen en webhosting staat de domeinnaam genoteerd en bij BladeVPS en STACK staat hier de naam van de betreffende dienst.

Add-ons zijn gesorteerd onder de dienst waar ze bij horen. Op deze manier kan je de kosten per dienst duidelijk overzien.

Eventuele product specifieke kortingen worden onder elke dienst weergegeven.

5. Termijn

De termijn geeft aan hoe vaak dit product wordt gefactureerd. Dit verschilt per product.

6. Factureringsperiode

De factureringsperiode per product; Wij factureren altijd op de 1e en 15e van de maand, maar de contracttermijnen van de producten starten op de datum van aanschaf. Producten besteld op, bijvoorbeeld, de 5e van de maand worden gefactureerd op de 15e.

7. Aantal

De hoeveelheid die van elke betreffende dienst wordt afgenomen. Voor unieke producten zoals domeinnamen is dit altijd één.

8. Prijs per product

De kosten van de betreffende dienst. Indien het om meer dan één item gaat worden de kosten opgeteld weergegeven.

9. Totale kosten

De totale kosten van de factuur. Eventuele kortingen worden afgetrokken van het subtotaal en eventuele BTW wordt hier weergegeven en toegevoegd.

10. Overige gegevens TransIP

Hier noteren wij ons KVK-nummer, BTW-nummer en het e-mailadres waar je terecht kunt voor eventuele vragen: support@transip.nl. Let wel, wij kunnen op factuurvragen alleen inhoudelijk ingaan als deze zijn gesteld via het controlepaneel. We raden daarom aan inhoudelijke factuurvragen via het TransIP-controlepaneel te stellen.

11. team.blue

TransIP is onderdeel van team.blue.

 


In dit artikel hebben we het nieuwe uiterlijk van onze facturen uitgelegd welke vanaf 17 mei stapsgewijs het huidige ontwerp van onze facturen gaat vervangen.

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op