Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

De mogelijkheden met STACK

STACK is jouw online harde schijf voor het gemakkelijk bewaren, synchroniseren en delen van al je bestanden en mappen. Je kunt STACK zien als een virtuele kluis, waarin jouw foto's, documenten en projecten veilig zijn opgeslagen.

STACK

Met STACK synchroniseer je automatisch je bestanden naar al je apparaten, waardoor je bestanden overal te benaderen zijn. Je kunt STACK gebruiken in je browser, op Android- of iOS-apparaten en op je desktop.

Doordat STACK ondersteuning biedt voor WebDAV, is je STACK ook als netwerkschijf binnen je besturingssysteem te koppelen.

Met STACK deel je verder gemakkelijk al je foto’s en andere bestanden met vrienden en familie. Door extra gebruikers aan te maken kun je zelfs je opslagruimte delen en andere mensen hun eigen 'mini-STACK' geven.

Al jouw bestanden worden op basis van server-side encryptie in Nederland opgeslagen en beveiligd met een 256-bit AES-sleutel. Daarnaast vindt de opslag plaats op ons inmiddels beproefde Big Storage-platform.

Raadpleeg de productpagina op onze website voor meer informatie. Mocht je verder nog vragen hebben, stuur dan een bericht naar onze supportafdeling met de knop 'Neem contact op' onder dit artikel.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Deel dit artikel

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Matthijs van Beek Admin 2 juli 2018 (#1534)

@mvadam

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' onder dit artikel te gebruiken.

0
mvadam 30 juni 2018 (#1529)

Hoe kan ik de STACK-app verwijderen uit mijn Mac?

0
Nick Brouwer Admin 20 juni 2018 (#1452)

@leno

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
leno 19 juni 2018 (#1450)

Hallo, omdat ik in het buitenland ben en de code niet kon invoeren dan wel de app downloaden heb ik nu ws de termijn overschreden qua aanmelding krijg nm alleen maar bedragen te zien en verder werkt niets. Gr Leno

0
Nick Brouwer Admin 11 juni 2018 (#1407)

@stefwalski

Geen probleem! Als hij een bericht stuurt naar onze supportafdeling, zullen zij nagaan of de invite code verlengd kan worden. Onze supportafdeling is te benaderen via de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina of via support@transip.nl.

0
stefwalski 11 juni 2018 (#1406)

Mijn vader heeft stack aangevraagd en invite ontvangen. Nou heeft hij "te lang" gewacht met verzilveren (in verband met de aanschaf van een nieuwe computer, waarmee hij heeft gewacht met de aanschaf van deze, tot hij de invite had ontvangen). Nou heeft dit elkaar gekruist en is de verzilvering komen te vervallen.

Kunnen jullie aub helpen in deze?

1
chavekotte 23 mei 2018 (#1314)

@Nick Brouwer, Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb geduld.

0
Nick Brouwer Admin 23 mei 2018 (#1306)

@chavekotte

Wat ons betreft niet! Iedereen die een STACK invite-code via onze website heeft aangevraagd, zal er één ontvangen. De wachttijd bedraagt momenteel ongeveer 3 maanden. Je hoeft dus alleen wat geduld uit te oefenen ;-)

0
chavekotte 23 mei 2018 (#1305)

Ik heb mezelf 13 april aangemeld voor STACK. Ondertussen (het is nu 23 mei) nog geen code ontvangen. 24 april heeft Tweakers gemeld dat TransIP stopt met aanmeldingen voor STACK. Kan ik op zoek gaan naar andere opslag?

0
jpjefde 21 mei 2018 (#1291)

Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om direct in de iOS app scans te kunnen importeren. Dit kan bijvoorbeeld in dropbox en onedrive wel. Misschien heeft iemand een goede oplossing hiervoor?

0
Nick Brouwer Admin 13 april 2018 (#1112)

@aram81

Hoi Aram. Mocht je het antwoord op deze vraag niet in het artikel terugvinden, raad ik je aan om contact met onze supporters op te nemen.

Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina. Zij vertellen je hier graag meer over!

0
aram81 13 april 2018 (#1110)

Beste mensen,

Even een klein vraagje, ik wil een map delen met iemand. In deze map kunnen we dan gezamenlijk bestanden in uploaden en delen met elkaar. Maar ik krijg de map maar niet goed gedeeld. Hoe werkt dat met de link precies, hoeft diegene de link alleen maar te ontvangen daarmee dus de Stack opslag te openen, en heb ik van de ander ook de link nodig? Kortom het werkt niet echt nog, heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt.

Aram

0
mobbes9 12 april 2018 (#1101)

@Nick Brouwer, prima, bedankt!

0
Nick Brouwer Admin 12 april 2018 (#1099)

@mobbes9

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' onder dit artikel te gebruiken.

0
mobbes9 12 april 2018 (#1098)

Beste mensen, de pdf-bestanden die ik naar mijn STACK-account upload, kan ik op mijn iPhone 6 niet inzien. Ze verschijnen wel, inclusief de grootte-aanduiding. Ook het woord 'OPEN' staat onder het PDF-icoon, maar daarop klikken, laat slechts heel kort het 'draai-wieltje' zien. Verder gebeurt er niets. Op mijn laptop loopt alles met dezelfde bestanden op rolletjes via preview...! Hoop op een oplossing. Dank en groet, Marc

1
arthurlek 19 februari 2018 (#787)

ik zou wel 15 TB STACK willen afnemen. Kan dat en wat zijn hiervoor de kosten?

0
Nick Brouwer Admin 8 februari 2018 (#722)

@mhuijbrecht

Leuk om te horen dat je STACK wil gaan gebruiken! In dit artikel vind je links naar artikelen die uitgebreid uitleggen hoe je van de verschillende STACK applicaties gebruik maakt. Hier wordt ook uitgelegd hoe je je STACK-adres vindt en invoert. Maak een keuze uit één van de volgende artikelen om gebruik te maken van jouw gewenste applicatie:

STACK via de browser

STACK voor Android

STACK voor iOS

STACK op de desktop

Mocht je aan de hand hiervan nog vragen hebben, neem dan contact op met onze supportafdeling. Je kunt hen bereiken met de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina en met de knop 'Contact' in je controlepaneel.

0
mhuijbrecht 7 februari 2018 (#720)

Goedenavond, Ik heb mijn account geactiveerd maar het lukt mij niet om de app aan de praat te krijgen. Er wordt gevraagd naar een URL STACK adres, die weet ik niet. Inloggen lukt dus niet. Ik hoor graag van u.

0
Beau Huisman Admin 11 januari 2018 (#597)

@richardwolfe, Goed idee! Het staat nog niet op de planning, maar ik geef hem door. Integratie tussen verschillende diensten is altijd leuk. :)

0
richardwolfe 9 januari 2018 (#591)

Ik zou stack wel willen gebruiken als archief voor de mailboxen in mijn hostingpakket ;).. kan nu via omweg (client) maar zou ideaal zijn vanaf de server.. ligt dat in de verwachtingen?

0
Nick Brouwer Admin 15 november 2017 (#343)

Absolutely!

0
hassanchohan 15 november 2017 (#337)

Is this 1000Gb is free forever?

1
transip 7 september 2017 (#44)

Hoi Josse,

Hier vertellen we je graag meer over! In het volgende artikel vind je alle informatie terug om te kunnen beginnen met STACK :-)

https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/431-ik-wil-stack-gaan-gebruiken/

0
jossebellens13 6 september 2017 (#41)

Ik kreeg 1000GB opslagruimte. Ik heb een Macbook. Waar kan ik nu mijn documenten bewaren? Hoe begin ik daar aan?

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op