Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik wil de webinterface van STACK gebruiken

Met STACK upload, open en deel je jouw bestanden en mappen snel en eenvoudig met anderen.

Er zijn verschillende manieren waarop je STACK kunt gebruiken:

In dit artikel leggen we stap voor stap uit hoe je met jouw browser gebruik maakt van de STACK-webinterface.


Inloggen op de STACK-webinterface

Tijdens de oplevering van jouw STACK hebben we een uniek webadres voor je aangemaakt. Dit webadres vind je terug in je controlepaneel, onder 'Jouw STACK webadres' binnen het tabblad 'STACK'. 

Jouw STACK webadres

Als je dit webadres met je browser bezoekt krijg je de inlogpagina van de webinterface te zien. Deze pagina ziet er als volgt uit:

inloggen webinterface

Vul hier de naam van je STACK-gebruiker met het bijbehorende wachtwoord in. Let op, deze gegevens zijn niet gelijk aan de inloggegevens van je TransIP-account.

Ik ben de inloggegevens van mijn STACK kwijt

Geen zorgen! De gebruikersnaam van je STACK vind je terug in het controlepaneel. Als je daarop bent ingelogd, klik je bovenin op het tabblad 'STACK'. Klik daarna rechtsboven op het tandwiel, gevolgd door de knop 'Wachtwoord resetten'.

klik op wachtwoord resetten

Naast 'Gebruikersnaam' zie je nu een dropdown-menu; standaard is de hoofdgebruiker van jouw STACK geselecteerd. Als je meerdere gebruikers hebt aangemaakt, zie je deze terug in het dropdown-menu. Mocht je het wachtwoord van één van de gebruikers niet meer weten, selecteer dan deze gebruiker en pas het wachtwoord eronder aan.

bekijk de gebruikers in je controlepaneel


Uploaden

Zodra je bent ingelogd zie je de hoofdpagina van de webinterface. Hier zie je een overzicht van de mappen en bestanden op je STACK.

Klik hier op de knop 'Uploaden' om bestanden te uploaden en op de knop '+ Nieuwe map' om, je raadt het al, een nieuwe map aan te maken.

uploaden en nieuwe map

Door linksboven op het tabblad 'STACK' te klikken, keer je op elk gewenst moment terug naar de hoofdpagina.

webinterface STACK tab

Je kunt bestanden ook uploaden door ze vanaf je computer naar de webinterface te slepen. Maak je gebruik van Google Chrome, dan kun je op deze manier ook mappen uploaden.


Delen

De mappen en bestanden op je STACK kun je via de webinterface ook delen met anderen. Ga hiervoor naar het overzicht van je mappen en bestanden door linksboven op het tabblad 'STACK' te klikken.

Klik met de rechtermuisknop op de map of het bestand dat je wilt delen. Aan de rechterkant verschijnt nu een menu met opties. Klik op 'Delen', stel desgewenst een wachtwoord en een vervaldatum in, en klik op de knop 'Kopieer link'.

deel je bestanden

Met deze link kunnen anderen de map of het bestand downloaden. Heb je een wachtwoord ingesteld? Vergeet deze dan niet mee te geven. Als je een vervaldatum hebt ingesteld, dan zal de link tot en met deze datum blijven werken.

Wanneer je een map deelt, is ook de optie 'Uploaden toestaan' beschikbaar. Als je deze optie inschakelt, kunnen anderen hier ook bestanden naar uploaden. Gebruikers van Google Chrome kunnen hier mappen naar uploaden door ze naar de gedeelde map te slepen.

 

Op deze manier kan er alleen naar de gedeelde map worden geüpload. Anderen hebben geen toegang tot de rest van jouw STACK.


Verwijderen

Om mappen of bestanden op STACK te verwijderen, selecteer je ze in het overzicht van de webinterface. Aan de rechterkant verschijnt nu een menu met opties. Klik hier op 'Verwijderen' en bevestig dit. De geselecteerde mappen en bestanden worden nu naar de prullenbak van jouw STACK verplaatst.

De prullenbak

Klik bovenin de webinterface op het tabblad 'Prullenbak' om alle mappen en bestanden terug te vinden die je eerder van STACK hebt verwijderd.

de STACK prullenbak

Als je ook de desktopapplicatie gebruikt, dan heb je een lokale map op je computer uitgekozen. De inhoud van deze map wordt met STACK gesynchroniseerd. Wanneer je mappen of bestanden in deze synchronisatiemap verwijdert, belanden deze ook in de STACK-prullenbak.

Let op: De inhoud van de prullenbak gebruikt ruimte van jouw STACK. Om de prullenbak te legen, klik je op de blauwe knop 'Prullenbak leegmaken' en klik je op de knop 'OK' om dit te bevestigen.


Gebruikers toevoegen

Binnen de STACK-webinterface kun je extra gebruikers aanmaken en ze een deel van je schijfruimte toewijzen. Lees het artikel 'Ik wil gebruikers aanmaken in mijn STACK' voor meer informatie.


Beveilig STACK met two-factor authentication

Creëer een extra beveiligingslaag voor jouw STACK door two-factor authentication in je webinterface in te schakelen. Dit zorgt ervoor dat er, naast het wachtwoord van je STACK-gebruiker, ook een extra code ingevoerd moet worden om in te loggen. Lees het artikel 'Two-factor authentication (2FA) voor STACK' voor meer informatie en uitleg over het gebruik hiervan.



In dit artikel hebben we uitgelegd hoe je de STACK-webinterface gebruikt.

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 19 oktober 2018 (#2102)

@keeskokkelkoren

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
keeskokkelkoren 19 oktober 2018 (#2099)

Ik ben overgestapt naar een nieuwe laptop. Daar heb onder de gebruiker Kees Kokkelkoren een map gecreëerd die STACK heet. Vervolgens heb ik alle mappen en bestanden onder de map STACK geplaatst. Vanaf dat moment wordt Stack niet meer bijgewerkt. Dus geen mutaties en geen nieuwe bestanden worden ge-upload. Wat doe ik fout?

0
Nick Brouwer Admin 1 oktober 2018 (#2016)

@lucverpoort

Ik moet zeggen dat dit melding me niet direct bekend voorkomt. Het lijkt er op dat dit een eenmalige melding is, zou je hiervoor een bericht kunnen sturen naar onze supportafdeling.

Zij kunnen dit verder voor je onderzoeken. Je bereikt hen via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

0
lucverpoort 1 oktober 2018 (#2014)

Beste,

Na het uploaden van enkele foto's krijg ik (bij het consulteren van die foto's) steeds de melding: An error occured Error Domain=Stack.RequestError Code= 0 "The rekest coördinator received no response"

Wat kan ik hieraan doen ????

Alvast dank voor jullie reactie

Luc Verpoort / (particulier)

lucverpoort@telenet.be

lucverpoort.stackstorage.com

0
ews 21 september 2018 (#1975)

Hoi, kunnen jullie iets doen aan de resolutie van het icoontje in de app-drawer op de Mac? Die is van zeer lage resolutie waardoor hij er uit springt qua lelijkheid.

0
Nick Brouwer Admin 25 juli 2018 (#1658)

@perorg

In dat geval raden we aan om STACK als netwerkschijf toe te voegen :-) Dit zorgt er voor dat er geen HD ruimte wordt ingenomen, maar je wel direct vanuit je MacBook bestanden en mappen naar STACK kunt uploaden.

Dit proces vindt plaats met behulp van het WebDAV protocol. Dit protocol is helaas niet het snelste protocol, maar krijgt het werk wel gedaan. Kijk voor meer informatie ook naar dit artikel.

Mocht je op basis hiervan nog verdere vragen hebben, raad ik je aan contact op te nemen met onze supportafdeling. Je bereikt ze via de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina en met de knop 'Contact' in je controlepaneel.

Onze helden van support zijn niet alleen sneller met antwoorden, maar zullen je ook inhoudelijk te woord kunnen staan :-)

0
perorg 25 juli 2018 (#1656)

Ik wil Stack enkel als backup gebruiken voor mijn MacBook zonder HD ruimte kwijt te zijn. Dan kom ik uit op de webinterface optie. Echter merk ik dat als ik bulkbestanden overzet (via zowel Safari als Chrome) er tussentijds met uploaden gestopt wordt doordat er 'incorrecte' bestandsnamen voorkomen die bijv. een '/' of '|' teken bevatten. Het is niet te doen om dat allemaal na te lopen. Is er een oplossing hiervoor? Bvd!

0
Nick Brouwer Admin 25 april 2018 (#1169)

@dewittehi

Dat is op dit moment nog niet mogelijk, maar er is hier wel een Feature Request voor aangemaakt door een andere gebruiker :-)

Ik raad je dan ook zeker aan om deze Feature Request een like te geven. Hoe meer likes een Feature Request ontvangt, hoe groter de kans dat dit op de roadmap van onze developers terecht komt!

0
dewittehi 25 april 2018 (#1168)

Hallo, Kan ik de link waarmee ik mijn bestanden deel ook zelf opstellen, nu is het namelijk een stukje code geplakt aan mijndomein.nl/ maar voor het gemak van delen zou ik dat willen veranderen in bijvoorbeeld: mijndomein.nl/fotos

Kan dat?

bij voorbaat dank, Jonne

1
pietvandenberg 20 maart 2018 (#955)

Dank. Beide opties met succes geprobeerd.

0
Nick Brouwer Admin 19 maart 2018 (#946)

@pietvandenberg

Leuk om te horen dat je beginnend STACK-gebruiker bent :-) Als je de webinterface gebruikt, dan is het met de meeste browsers niet mogelijk om mappen te uploaden.

Dit is een beperking vanuit de browsers, waar wij helaas geen invloed op hebben. De meeste kans van slagen heb je als je Google Chrome gebruikt. Via die weg kun je vaak wel mappen en (sub)submappen uploaden.

Mocht dit geen uitkomst bieden, dan kun je er ook voor kiezen om STACK als netwerkschijf te gebruiken. Op die manier maak je een virtuele schijf op je iOS-computer aan, waar je naar wens bestanden en mappen naartoe kunt slepen. Deze worden dan direct naar STACK geüpload en nemen verder geen ruimte in op je computer.

0
pietvandenberg 18 maart 2018 (#941)

Beste,

Ik ben een beginnend Stack- en zelfs beginnend cloudgebruiker. Nu ik wil uploaden, lijkt het erop dat ik geen mappen, supmappen en subsubmappen kan uploaden, maar alleen de bestanden die in deze (sub)mappen staan. Dat wordt een bewerkelijke exercitie. Voorbeeld: map foto's; supmap 2018, subsupmap vakantie.

Mijn vraag: hoe kan ik complete mappen met hun volledige inhoud up- en downloaden (binnen de grens van 10GB)?

N.B. ik gebruik een ios-computer.

Bij voorbaat dank.

Piet

0
boutje 12 maart 2018 (#899)

@Nick Brouwer, OK, bedankt, ga ik doen.

0
Nick Brouwer Admin 12 maart 2018 (#890)

@boutje

Het is momenteel alleen mogelijk om of een los bestand of een map met anderen te delen. Je zou dus eventueel de bestanden in een map kunnen plaatsen om vervolgens de map zelf te delen.

Je zou het delen van meerdere bestanden tegelijk ook als Feature Request in kunnen schieten. Op die manier wordt jouw suggestie mogelijk in de toekomst alsnog toegevoegd :-)

Via deze pagina kun je een Feature Request insturen. Hoe meer likes de Feature Request heeft, hoe groter de kans dat dit bij onze developers terecht komt!

0
boutje 9 maart 2018 (#886)

Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld 10 bestanden aan te vinken en dan van die 10 de link in 1x te kopieren in plaats van elk bestand apart te moeten vinken en dan de link kopieren ? Bedankt bij voorbaat.

0
Nick Brouwer Admin 30 januari 2018 (#677)

@pieterweerts

Op dit moment niet, maar dat is zeker geen slecht idee! Ik raad je dan ook zeker aan om dit via je controlepaneel als 'Idee' in te schieten.

Op die manier komt je idee bij onze developers terecht en wordt dit mogelijk in de toekomst toegevoegd :-)

0
pieterweerts 29 januari 2018 (#676)

Kun je afbeeldingen ook voorzien van een tag en daarop zoeken?

0
Nick Brouwer Admin 23 januari 2018 (#653)

@boromeij

Aan het begin van het artikel vindt je een overzicht met artikelen waarin wordt uitgelegd hoe je met de verschillende applicaties kunt inloggen. Hier is verder geen verificatie voor nodig.

Mocht je hier nog verder vragen over hebben, neem dan contact op met onze supportafdeling. Je kunt hen bereiken middels de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina. We streven er naar om je binnen het uur van een inhoudelijk antwoord te voorzien.

0
boromeij 23 januari 2018 (#652)

ik weet niet hoe ik mijn account kan verifieren om met de aplicaties in te kunnen loggen, hoe doe ik dat?

0
Nick Brouwer Admin 23 januari 2018 (#648)

@sharktale32

Excuses voor het ongemak. Momenteel is het in sommige gevallen inderdaad niet mogelijk om in te loggen met de iOS app. We werken keihard aan een oplossing voor deze bug. Hou de App store dan ook goed in de gaten, een nieuwe update komt er zo snel mogelijk aan!

0
sharktale32 23 januari 2018 (#647)

Ik kan niet meer inloggen via de app op de iPhone die werkt niet bij mijn partner op de iPhone het zelfde werkt ook niet meer. Alles is geüpdatet heb wachtwoord gereset maar helpt ook niet via de browser op mijn mac werkt het wel gewoon.

0
Beau Huisman Admin 3 januari 2018 (#564)

@romelingh, Dit is geen bekend probleem bij ons. Zou je hiervoor contact op kunnen nemen met onze specialisten via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina?

0
Beau Huisman Admin 3 januari 2018 (#563)

@beekmans65, Het is geheel afhankelijk van de browser die je gebruikt. Officieel ondersteunen browsers het uploaden van complete mappen namelijk niet. Dit is niet iets wat wij vanuit STACK tegenhouden. De meeste kans van slagen heb je met de meest recente versie van Google Chrome.

Als die voor jou ook niet werkt kan je mappen wel uploaden door STACK in te stellen als netwerkschijf. Dit artikel helpt je hier bij: https://www.transip.nl/vragen/753

0
romelingh 31 december 2017 (#556)

Ik heb een map met foto's gedeeld via een link. Op een PC kan degene met wie ik ze deel de foto's downloaden, maar een iOS device (iPhone) met Safari-browser reageert niet op de 'download' burron, en ook niet view 'Acties' - 'Downloaden'. Is dit een iOS of Safari beperking? Of is er iets anders aan de hand?

0
beekmans65 30 december 2017 (#553)

hoe kan ik een complete map met foto's van mijn pc kopieren naar stack uploaden? ik maak nu eerst een map aan in Stack en dan kopieer ik de foto's. Zou mooi zijn als ik de complete mapjes kan uploaden in een keer.

0
Nick Brouwer Admin 20 december 2017 (#529)

@elshofbv

Vanwege een beperking vanuit de browsers, kun je maximaal 10GB aan bestanden uploaden via de webinterface.

We raden je in dit geval de desktopapplicatie te gebruiken en via die weg de muziekbestanden te uploaden, hier zit geen limiet aan :-)

0
elshofbv 19 december 2017 (#528)

Ik probeer mijn muziekbestanden in iTunes in Stack te uploaden. Helaas lukt dat niet. Ik heb 50Gb aan muziek, maar als ik iTunes upload gaat het programma aan de slag met zo'n 220 Mb en dat kan het dus niet zijn. Voor de volledigheid; ik heb een iMac.

0
Nick Brouwer Admin 18 december 2017 (#519)

@nicolasfirst

Dit is op dit moment helaas nog niet mogelijk! Ik raad je wel zeker aan om dit via je controlepaneel als 'Idee' in te schieten. Op die manier komt dit op de feature request lijst van onze developers terecht. Hierdoor kan deze functie mogelijk in de toekomst worden toegevoegd!

0
nicolasfirst 18 december 2017 (#518)

Ik heb een map aangemaakt waarin mijn CV staat. Deze map heb ik gedeeld met diverse recruiters, Op LinkedIn en Facebook gezet en op nog een paar plekken.

Is er een mogelijkheid om te bekijken hoe vaak en eventueel vanaf welke locatie mijn CV is gedownload?

Nico

0
Nick Brouwer Admin 18 december 2017 (#516)

@yellowflight

Bedankt voor je kritische feedback. We vinden het natuurlijk erg vervelend dat je niet tevreden bent met je ervaring met STACK. Wij onderzoeken dan ook graag waar je exact tegen aan loopt, zodat we STACK nog verder kunnen verbeteren!

Zou je je specifieke stappen kunnen toelichten in een bericht naar onze supportafdeling? Je kunt hen benaderen via de knop 'Neem contact op' onder dit artikel. Op die manier willen we graag samen met je kijken naar de moeilijkheden die je met STACK hebt ondervonden.

Je kunt uiteraard ook je verbeterpunten naar onze developers sturen middels 'Mijn Idee' in je controlepaneel. Alvast bedankt!

0
yellowflight 15 december 2017 (#507)

Wat een waardeloze applicatie. Om een paar originele AVI bestanden te backup-en meteen maar 2000Gb gekocht. Uploaden via de website loopt regelmatig vast. Instabiel dus, aanhaken waar de gebleven is doet die dan niet. Via de desktop applicatie is het helemaal drama. Dat blokkeert windows helemaal. File per file proberen te synchroniseren.. (13gb per file) Moest toch kunnen volgens de specs?? Vervolgens een melding dat die niet verder kan omdat het vol is?? Bij 100GB?? Het zal duidelijk zijn.. Stack is niet te methode voor serieuze toepassingen. Na een week proberen te uploaden wil ik deze rommel niet meer hebben. Dan toch maar weer terug naar Dropbox.

0
Nick Brouwer Admin 11 december 2017 (#469)

@cleomatra

We kijken dit graag voor je na. Zou je onze supportafdeling hier een bericht over kunnen sturen? Dit kun je doen met de knop 'Neem contact op' onder dit artikel. Vermeld hierbij het type telefoon, de versie van de telefoon en de versie van STACK.

Op die manier kunnen we je van meer inhoudelijke informatie voorzien :-)

0
cleomatra 9 december 2017 (#464)

Ik heb mijn eBooks op Stack gezet, om ze later op mijn SmartPhone te kunnen lezen. Het uploaden van PC ging prima, maar het downloaden van deze bestanden op mijn phone lukt niet.

Als ik het bestand aanklikt, en dan kies voor downloaden, opent een venstertje, dat zegt downloaden, met een balk eronder, maar er gebeurd helemaal niets. Ik wacht een paar minuten maar geen actie te zien.

Kunnen jullie me helpen, wat doe ik niet goed?

Mvg Ellen

0
Nick Brouwer Admin 4 december 2017 (#422)

Hoi Anouk!

Vervelend dat je deze meldingen krijgt bij het gebruik van de netwerkschijf. Wij willen hier graag samen met je naar kijken. Zou je hiervoor onze supportafdeling kunnen benaderen? Dit kun je doen door de knop 'Neem contact op' te gebruiken.

Onze helden van support streven er naar om je binnen een uur van een antwoord te voorzien!

0
anoukverbeek 1 december 2017 (#418)

Hallo allemaal, ik ben een startende gebruiker van STACK. De eerste ervaringen zijn hartstikke positief; ik heb al veel van mijn grafische bestanden, veelal gemaakt met programma's uit Adobe Creative Cloud "weg" kunnen zetten door ze te knippen en plakken naar m'n Stack-ruimte. Dit gaf veel vrije ruimte op mijn Laptop. Via download waren ze prima "op te halen" en te gebruiken, zonder problemen. Die eerste dagen leek alles vlekkeloos te lopen, maar sinds gisteren hebben we eea. omgezet en besloten mijn Stack-ruimte zoals hierboven beschreven te benaderen als netwerkschijf. Vanaf dat moment loop ik tegen een belangrijk probleem aan; ik krijg mijn Adobe Illustrator (.ai-bestanden) en Acrobat Reader (.pdf-bestanden) bij dubbel aanklikken niet meer rechtstreeks geopend vanaf die netwerkschijf. In plaats daarvan verschijnt er resp. een venster met daarin de tekst "dat het desbetreffende bestand niet is gevonden" (terwijl ik dit nb. heb aangeklikt) en dat "PDF niet geopend kan worden omdat het bestandstype niet wordt ondersteund of omdat het bestand is beschadigd". Dus, als los bestand zijn beide soorten bestanden te openen, doch rechtstreeks openen vanuit een map op die aangemaakte netwerkschijf is onmogelijk. Ik was bang dat de bestanden wellicht het max. formaat overschreden, maar dat is niet het geval. Wie heeft er een advies? Bij voorbaat dank voor jullie advies!

0
Nick Brouwer Admin 28 november 2017 (#397)

@zulustacks

Dit zou gewoon moeten kunnen! Let wel op dat er slechts één bestand per keer is aangevinkt, de preview functie zou dan prima moeten werken.

Daarnaast is het zo dat niet álle bestandstypen in de webinterface gepreviewd kunnen worden. Mocht het nog steeds niet lukken om te previewen, stuur dan even een bericht naar onze supportafdeling met de knop 'Neem contact op' onderaan dit artikel.

Via die weg kunnen we dit mogelijk nader voor je onderzoeken en heb je doorgaans met een uurtje al een reactie binnen :-)

0
zulustacks 28 november 2017 (#393)

Hallo, waarom kunnen degene waarmee ik een map deel niet (meer) 'preview-en'?

0
Nick Brouwer Admin 14 november 2017 (#330)

@loeshendriks98

Sommige browsers staan inderdaad niet toe om volledige mappen te uploaden. Kun je proberen Google Chrome te gebruiken en dan de hoofdmap naar de webinterface te slepen? Dit moet uitkomst bieden :-)

Let wel op dat browsers standaard een uploadlimiet van 10 GB aanhouden. Als de hoofdmap deze limiet overschrijdt zal deze dan ook niet geüpload kunnen worden. In dat geval kun je de mappen binnen de hoofdmap het beste in batches uploaden.

-Nick

0
loeshendriks98 13 november 2017 (#325)

Is het ook mogelijk om een volledige map structuur zoals op je mac direct over te plaatsen naar Stack icl. inhoud? Als ik nu een complete map wil overplaatsen naar Stack krijg ik de melding: Er was een probleem bij het uploaden van: .... (de naam van de map).

Als ik alle mapjes handmatig opnieuw moet gaan aanmaken en vullen op Stack ben ik nog wel even bezig namelijk

0
Beau Huisman Admin 3 november 2017 (#295)

@reneb3 Helaas is die mogelijkheid er niet. Niet alle bestandsextensies kan je direct vanuit de STACK app openen. Je zal de bestanden eerst moeten downloaden en ze moeten openen vanaf je telefoongeheugen.

0
reneb3 2 november 2017 (#292)

Kan bestandstype niet openen.

Ik gebruik Guitar Pro (.gp3, .gp4, *gp5 etc.) bestanden. Heb ook de GuitarPro App op mijn smartphone. Kan het GP bestand niet openen, ook niet "openen met", krijg dan de melding "niet ondersteund". Is er een eenvoudige manier die kan zorgen dat ik de GP bestanden wel gewoon kan afspelen vanuit StackStorage?

0
Beau Huisman Admin 2 november 2017 (#286)

@walkerhm Dat kan je, met de webinterface, doen door op een andere computer in te loggen en hier de bestanden te downloaden.

0
walkerhm 31 oktober 2017 (#275)

Hoe kan ik downloaden naar een van mijn andere computers

0
Nick Brouwer Admin 16 oktober 2017 (#200)

Hoi Yves,

Bedankt voor de terugkoppeling! Dit was inderdaad duidelijk :-) Ik geef deze informatie sowieso door aan onze developers, dan duiken we hier wat verder in.

We stellen je op de hoogte wanneer we meer weten!

-Nick

0
nyanime 16 oktober 2017 (#199)

Hallo Nick,

Ik wilde deze reactie nog even hier plaatsen als verduidelijking van de vorige: het betreft video's bekijken via de "gedeelde links". Ik heb namelijk ook geen problemen met het previewen van de video's als ik het gewoon via mijn eigen account doe, maar wanneer ik via de gedeelde link een video (mp4 / <25 min.) wil bekijken en dan vooruitspoelen loopt deze vast en wil deze niet meer laden. Dit probleem doet zich echter alleen voor in Google Chrome (heb het namelijk ook al getest in Mozilla Firefox en Internet Explorer en daar werkt het gewoon naar behoren). Ik hoop hiermee jullie wat extra informatie te hebben gegeven om het probleem wat sneller te verhelpen.

Als ik nog andere vragen heb laat ik dat wel via een persoonlijk bericht weten. Nog bedankt voor de snelle reactie!

~ Yves

0
Nick Brouwer Admin 16 oktober 2017 (#195)

Beste Yves,

Leuk om te horen dat je zo tevreden over ons bent!

Ik begrijp dat het vervelend is dat niet alle mediabestanden optimaal kunnen worden afgespeeld met STACK. We hebben dit zojuist getracht na te bootsen en zien, naast het feit dat er eventjes gebufferd moet worden, geen problemen terug met het previewen van gedeelde videobestanden met een afspeellengte van minstens 90 minuten.

Mocht je niet direct beeld terug zien, dan biedt het verversen van de pagina vaak uitkomst, hou hierbij wel rekening met de bufferperiode.

Zoals je al meldt is STACK geen volledige mediaspeler. Wij zijn verder continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren, waarbij de stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid op de eerste plaats staat. De mogelijkheid om mediabestanden binnen STACK nog beter te kunnen bekijken staat dan ook zeker wel op onze feature request lijst, maar ik kan je geen exact tijdstip geven waarop dit uitgevoerd zal worden.

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen middels de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina :-)

-Nick

0
nyanime 14 oktober 2017 (#185)

Ik ben over het algemeen wel tevreden over STACK webinterface (en de klantenservice van TransIP), maar zoals al was vermeld: het is geen volledige mediaspeler. Er word namelijk wel geadverteerd dat foto's, video's en andere bestanden gemakkelijk kunnen worden gedeeld, alleen als het dan gaat om afspelen van video's via Google Chrome (een van de meest gebruikte browsers) dan is wel redelijk teleurstellend. Ik heb al sinds dat ik een STACK account heb (mei 2017) al meerdere malen gemeld dat video's (24+ min.) niet meer laden als je ze eenmaal vooruitspoelt (via Google Chrome). Nu zijn we al 4-5 maanden verder en ik krijg steeds meer het gevoel dat ik makkelijk nog een jaar moet wachten (als het niet langer is) voordat jullie dit oplossen.

~ Yves

0
Nick Brouwer Admin 9 oktober 2017 (#161)

Beste Luc,

Met STACK kun je bestanden los previewen om bijvoorbeeld een afbeelding te bekijken of een mp3 bestand te beluisteren.

STACK is echter niet een volledige mediaspeler, dus de functionaliteit om volledige albums af te spelen is niet aanwezig ;-)

Wellicht dat dit in de toekomst een functie wordt, maar voor nu moet ik je nog even teleurstellen. Hou tot die tijd onze updates goed in de gaten!

-Nick

0
lucverpoort 8 oktober 2017 (#152)

Beste,

Kan ik mp3 audio bestanden afspelen? Het lukt mij één per één maar ik kan niet alle nummers (bv alle liedjes van een cd) automatisch na elkaar laten afspelen. Kan iemand mij helpen?? Ik werk met iMac en Iphone

Dank

Luc

0
Nick Brouwer Admin 28 september 2017 (#104)

Beste Anjo,

Op dit moment is STACK (nog) niet te gebruiken met de .app functie van iOS 11. We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken om deze ondersteuning in de nabije toekomst alsnog te kunnen realiseren, hou onze updates dan ook goed in de gaten!

Tot die tijd kun je uiteraard de bestanden van je STACK in de STACK app zelf terug zien :-)

-Nick

0
busyto 24 september 2017 (#96)

Ik krijg het niet voor elkaar om op mijn Ipad bestanden van mijn Stack te zien. Ik heb .app gedownload en geinstalleerd, maar zie geen bestanden. ik hoor graag

Anjo

0
transip 14 september 2017 (#61)

Beste Tino,

Dat is vervelend! We helpen je hier natuurlijk graag bij om dit voor jouw specifieke situatie op te lossen.

Om dit te kunnen doen hebben we je een bericht gestuurd via jouw controlepaneel. We zien graag je reactie hierop tegemoet zodat we hier samen met je naar kunnen kijken :-)

0
tinostoop 11 september 2017 (#55)

Stack synchroniseert niet meer

0
transip 6 september 2017 (#34)

Bedankt voor de feedback! We zullen dit artikel evalueren en zo nodig aanpassen zodat deze nóg duidelijk wordt :-)

0
janhurenkamp 4 september 2017 (#27)

De hele handleiding is niet te volgen voor mensen die niet thuis zijn in de materie. alles draait in een cirkel rond, je komt nergens uit en de beloofde opslagplaats (voor mij een map) krijg ik niet voor elkaar. Het herhaalde aanbod om jullie specialisten te raadplegen als je er niet uitkomt, zegt al genoeg over de gebruikersonvriendelijkheid

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op