Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Kan ik reseller worden?

Het is altijd mogelijk om reseller te worden bij TransIP! Ieder TransIP-account kan namelijk als reseller account worden gebruikt. Zo kun je bijvoorbeeld gemakkelijk diensten in groepen plaatsen en ook diensten in bulk beheren. Bekijk vooral ook de demo van ons controlepaneel op https://www.transip.nl/demo-account.

Je kunt verder geheel kosteloos gebruik maken van de Transip API. Hiermee kun je gemakkelijk vanaf je eigen website/server realtime wijzigingen doorvoeren in het systeem van TransIP. Wij brengen regelmatige updates uit voor onze API zodat ook onze nieuwe diensten beschikbaar zijn via de API. Meer informatie over onze API vind je op deze pagina.

Daarnaast bieden wij de TransIP WhiteLabel dienst aan, waarmee al je .nl-domeinen geregistreerd zullen worden onder ons tweede SIDN-lidmaatschap. Op deze manier verschijnt niet ‘TransIP BV’ in de WHOIS-gegevens maar een neutrale naam. Het is hierbij bovendien ook mogelijk om gebruik te maken van neutraal klinkende nameservers.

Onze tarieven voor de diverse domein extensies die wij aanbieden kun je terugvinden op onze website op https://www.transip.nl/beschikbare-domeinextensies/ Hierbij staat het actietarief voor het eerste jaar vermeld, als je op 'info' klikt bij een domeinnaam dan staat op het nieuwe scherm zowel het actietarief en het reguliere tarief vermeld. Deze tarieven gelden voor resellers en particulieren. Wij denken natuurlijk ook graag met onze resellers mee, daarom kun je vanaf 150 domeinen contact met ons opnemen voor een leuke korting. Zodra je deze eerste staffel hebt bereikt, informeren we je graag over de volgende staffels. Uiteraard lopen deze staffelkortingen op.

Ook kun je kosteloos gebruik maken van onze support afdeling. Op werkdagen krijg je vaak binnen maximaal één á twee uur een reactie op je vragen tussen 9:00 en 24:00. Ook 's avonds proberen we je vragen dus zo spoedig mogelijk te beantwoorden. In het weekend staat onze support afdeling bovendien voor je klaar van 11:00 tot 19:00.


 

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt ons bereiken via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
laserclean 2 februari 2022 (#7472)

Kan ik mijn account omzetten naar een reseller account. ? Ik wil meerdere domeinen bij jullie gaan hosten

0
vvejrknol 15 februari 2021 (#5375)

Goedenavond,

Ik zou graag de WebDAV willen aanpassen, dit is nu: https://vvejrknol.stackstorage.com/remote.php/webdav/

vvejrknol wil ik graag aanpassen naar alkenoord.1-70 of vvealkenoord

Graag verneem ik hoe dit moet of kunt u dit aanpassen?

Vr. gr. J. Knol

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op