Winkelwagen

/ .nl-domeinnaam

Jouw .nl voor slechts € 0,49.

Domeinnaam checken
E-mail

/ Security

/ Hostingpakket keuzehulp

Weet je niet zeker welk hostingpakket de beste
keus is voor jouw website? Met onze keuzehulp
kom je er wel uit.

Direct naar de keuzehulp

/ OpenStack

/ Probeer Public Cloud uit

Gratis 1 maand aan de slag met Public Cloud?

Vraag proefperiode aan

/ TransIP Blog

Website templates kiezen voor jouw website

Lees de blogpost
Knowledge Base

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    De opzegging van een dienst annuleren

    Als een opzegging nog niet technisch is uitgevoerd dan is het nog mogelijk een opzegging te annuleren. Dit komt voor als je bijvoorbeeld een dienst per einde contract hebt opgezegd en niet per direct. Een opzegging annuleer je als volgt:

    • Log in op het controlepaneel.
    • Klik rechtsboven in het controlepaneel op jouw gebruikersnaam en ga naar de pagina 'Mijn Account'.
    • Klik op het tabblad 'Opzeggingen'.
    • Klik op de blauwe knop rechts van de opzegging, 'Opzegging annuleren'.

    Je ziet dan de melding 'Geannuleerd' terug in de kolom 'Bevestigd'. Je dienst zal hierna weer automatisch verlengd worden. Als je op een later moment de dienst alsnog wenst op te zeggen, kun je een nieuwe opzegging aanvragen.

    Mocht de opzegging al zijn uitgevoerd, dan is deze niet meer terug te draaien. Gegevens op je webhostingpakket, VPS of STACK zijn hiermee komen te vervallen. Een opgezegde domeinnaam heeft de status 'Quarantaine' of 'Redemption Period' in de publieke WHOIS-informatie. In dit artikel vind je meer informatie over wat je in dat geval kunt doen.

     

    Let op: Wanneer je voor meerdere diensten tegelijk een opzegging per einde contract hebt aangevraagd, worden deze opzeggingen verzameld in één opzeggingsdocument.

     

    Als er één of meerdere diensten binnen dit document zijn komen te vervallen, kan het document in zijn geheel of de losse opzeggingen daarbinnen niet via het controlepaneel worden geannuleerd.

     

    Mocht je in deze situatie een opzegging willen annuleren, neem dan contact op met onze supportafdeling. Je bereikt hen via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina en met de knop 'Contact' in je controlepaneel.



    In dit artikel hebben we uitgelegd hoe je opzeggingen per einde contract kunt annuleren via je controlepaneel.

    Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op