Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

aanpassing foutmelding inzake mislukte handover

Vandaag kreeg ik een foutmelding inzake een mislukte handover. Die foutmelding geeft niet duidelijk aan of de oorzaak bij de ontvangende of de overdragende partij ligt, omdat er staat "omdat je geen geldig betaalmiddel beschikbaar hebt in je account", waar dit in deze casus betrekking heeft op de ontvangende partij. Kortom, mijn vraag is of jullie die foutmelding kunnen aanpassen (als opbouwende kritiek :-)) en kunnen aangeven bij welke van de partijen gegevens ontbreken.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op