Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

Neem een telefoonnummer

Beste Transip,

Ik hoor zoveel enthousiaste verhalen over jullie en dat is me veel waard, maar ik ben zojuist bij Mijndomein weggegaan omdat ze geen telefoonummer hebben en er soms wel eens iets mis gaat. Dat had dan binnen tien minuten via een telefoonnummer of chat opgelost kunnen zijn, maar in plaats daarvan duurde het bijna een week aan op en neer mailen. Ik kan dus niet onder dezelfde voorwaarden naar jullie overstappen, wat ik erg jammer vindt. Ik hoop dat jullie snel een Chat op Telefoonnummer aanschaffen zodat ik de hele handel naar jullie kan overzetten!

Groeten,

Chris

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 10 april 2018 (#1091)

@damienvg99

Naast de eerdergenoemde redenen is dit beleid ook opgesteld uit de filosofie dat we onze klanten zelfredzaam willen maken.

We hebben dan ook vrijwel alle benodigde informatie in onze Knowledge Base beschikbaar gemaakt. Op die manier kunnen al onze klanten zelf de informatie vinden om met onze diensten aan de slag te gaan.

Mocht het antwoord in de Knowledge Base onverhoopt niet te vinden zijn, dan kan onze supportafdeling via het controlepaneel benaderd worden. Op die manier zal het antwoord op de vraag altijd inzichtelijk zijn, mocht de klant hier volgende keer opnieuw tegenaan lopen. Ons streven is om je via die weg binnen een half uur van een inhoudelijke reactie te voorzien (binnen onze openingstijden)

Uit onze ervaring blijkt verder dat men via de telefoon de gevolgde stappen niet makkelijk opslaat en daardoor de volgende keer ook zal bellen. Dit druist in tegen ons principe van zelfredzaamheid, we willen onze klanten graag leren hoe zij zelf de oplossing kunnen vinden. Dit is dan ook één van de redenen dat we geen telefonische support leveren.

0
damienvg99 10 april 2018 (#1090)

Waarom is dat beleid er dan @Nick Brouwer

0
Nick Brouwer Admin 21 maart 2018 (#966)

@reaver56

Dat kan in theorie wel, echter hebben wij het beleid om geen telefonische klantenservice te bieden. Al het contact voor inhoudelijke vragen gaat via het controlepaneel. Voor algemene vragen zijn we ook bereikbaar via support@transip.nl.

0
reaver56 20 maart 2018 (#961)

@Nick Brouwer, Bij een webhosting bedrijf waar ik zakelijk klant ben registreer je geautoriseerde contact personen. Inclusief email adres en telefoonnummer/mobielnummer etc.

Dus je kan alleen bellen via die geautoriseerde kanaalen

0
Nick Brouwer Admin 20 maart 2018 (#953)

@reaver56

Het klopt dat die lijn alleen voor storingen bedoeld is. Voor overige vragen zijn we via het controlepaneel bereikbaar; doordeweeks van 09:00 - 0:00 bereikbaar en in het weekend van 11:00 - 19:00. Via die weg ontvang je doorgaans ruim binnen een uur een inhoudelijke reactie op welke vraag je dan ook hebt.

Ik begrijp dat een stem horen soms gewenst is. Wij kunnen op basis van een telefoongesprek echter niet verifiëren of wij de daadwerkelijke eigenaar van de diensten aan de lijn hebben. Om die reden gebruiken wij het ticketsysteem voor het beantwoorden van alle vragen.

0
reaver56 19 maart 2018 (#949)

@Nick Brouwer, Als ik dit goed begrijp is deze alleen bedoeld voor storingen die eigenlijk nooit een enkele klant zullen treffen maar eerder een redelijk gedeelte van jullie netwerk.

Ik kan mij wel situaties indenken waarbij een enkele klant ook tegen grote problemen aanloopt en het dan gewoon heel goed voelt om een stem te horen aan de andere kant die het gevoel geeft dat ze je begrijpen en ermee bezig zijn. Een helpdesk systeem hoor je de stem niet.

0
Nick Brouwer Admin 19 maart 2018 (#943)

@reaver56

Die is reeds aanwezig! Voor (netwerk)storingen kun je terecht op ons storingsnummer. De voorwaarden voor het gebruik van dit nummer en het nummer zelf zijn te vinden in dit artikel.

0
reaver56 17 maart 2018 (#938)

@Nick Brouwer, Je zou misschien een spoed nummer kunnen introduceren die specifiek bedoeld is voor nood/spoed situaties.

0
Nick Brouwer Admin 5 maart 2018 (#858)

@welkenhuysen

Onze support afdeling is inderdaad niet telefonisch bereikbaar. Omdat bij veel vragen er nauwkeurig zaken uitgezocht moeten worden, werken wij via het ticketsysteem. Op deze wijze kunnen we onze klanten beter van dienst zijn.

Via het ticketsysteem streven we er naar om je binnen een uur van een antwoord te voorzien. Ik zou zeggen, geef het kans en laat ons je verrassen :-)

-Nick

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op