Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

Actief checken door transip na storing of vps goed opkomt!

Indien storingen aan Transip kant zoals nu met een verkeerde disk wissel.

( dit tijdens feestdagen of andere tijden dat niet iedereen de message gelijk na kan gaan of tijd heeft.)

Waarbij het risico hoog (er) is dat VPS en niet goed opkomen zoals in geval incident van 18-04.

Een pro actief handelen van TRANSIP support om opkomen van VPS ook daadwerkelijk hierna te controleren op basis werking en eventeel niet opkomen als een lock en/of disk error, of shutdown swap errors.

Is niet alleen klant klant vriendelijker , men heeft bij transip support dan ook direct inzicht in de problemen die na een dergelijke (fout) zijn ontstaan en kunnen daar de juiste handelingen veel sneller toepassen waar nodig.

EN OOK: Op zijn minst ook een telefoon nr waar men wel sneller support kan krijgen dan ticket of mail systeem bij een dergelijke fout en niet opkomen VPS

Of snel alternatief als bellen niet lukt waar men niet opkomende VPS kan melden, en wel snel pro actief support plaats gaat vinden

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op