Feature Request overzicht

Feature request

Onderwerpveld toevoegen om behandelde vragen terug te vinden

Goedemorgen,

Als ik nu een vraag indien (bij controlepaneel/contact), en deze wordt behandeld (heen en weer verkeer), dan staat deze uiteindelijk netjes in een lijstje met datum, maar enkel met de tekst 'vraag; algemeen' of mailen of domeinregistratie. Kortom op een bepaald moment staan er 10 boven elkaar met 'algemeen', als ik dan iets terug wil zoeken waarvan ik weet dat ik daar ooit een vraag over gesteld heb, kan ik daaraan niet herkennen waar die behandelde vraag staat. Zoals boven het veld dat ik nu invul, staat een 'titel'veld, dit zou een fijne oplossing zijn. Dat je bij een vraag die je stelt zelf een titel kan bepalen, en eventueel zelfs later nog kan aanpassen. Gewoon met een maximum aantal tekens, net zoals mogelijk is in het titelveld dat hierboven staat.

Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg verwoord heb, en anders wil ik het altijd verduidelijken.

Alvast bedankt,

Tino

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op