Feature Request overzicht

Feature request

Transip maakt moeilijk makkelijk

Als klant van Transip heb ik grote moeite met de veel te technische-doe-het-zelf-instructies. Nu ik een van mijn klanten heb geïnteresseerd om zijn domeinnamen en hosting bij Transip onder te brengen, loop ik aan tegen een voor een 'leek' onbegrijpelijke hoeveelheid stappen. Terwijl ik jullie een klant aandraag. Dat moet beter kunnen. Transip: ontzorg je (potentiële) klanten. Lever niet alleen een do-it-yourselve (vertaling: zoek-het lekker-maar-zelf-uit) stappenplan, maar lever service. Een persoon van vlees en bloed die jou (en je nieuwe klant) met open armen ontvangt. Eentje die zegt: noem mij de naam van je klant, het domein, de verhuistokens en wij regelen het voor je. Graag, want je bent welkom bij Transip. Dus onder de optie 'Hulp nodig?" geen ingewikkelde whizkidz-tekstjes, maar een naam van iemand die jou helpt. Kijk, zo werkt dat in de echte wereld! Daarmee kun je een hoop (nieuwe) klanten gelukkig maken.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op