Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

Na wachtwoord wijzigen opnieuw inloggen wanneer pincode actief

In de Android app op mijn mobiele telefoon heb ik inloggen met pincode geactiveerd. Ik heb het wachtwoord van mijn STACK gebruiker aangepast via de website. En ik had verwacht dat ik daarna op mijn mobiele telefoon opnieuw moest inloggen, maar dat was niet het geval. Handig zou je kunnen zeggen, maar niet echt veilig. Het zou denk ik beter zijn dat er op de app opnieuw ingelogd moet worden en dat daarna de pincode weer gebruikt kan worden.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Matthijs van Beek Admin 3 oktober 2018 (#2025)

Bedankt voor je feedback! Ik kan helaas nog geen datum geven, maar wij hadden het ook gespot en het staat op de lijst voor een toekomstige update van de app.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op