Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik krijg de foutmelding 'Authorization failed; wrong auth code' bij mijn verhuizing

De melding 'Authorization failed; wrong auth code' geeft aan dat de verhuiscode die is gebruikt bij de verhuizing niet juist is volgens het overkoepelende register. Voor het verhuizen van een domeinnaam is het van belang dat de correcte verhuiscode wordt ingevoerd bij de verhuizing.

Om dit op te lossen kan je het beste contact opnemen met de huidige provider van de domeinnaam. Je kunt deze provider dan vragen om de correcte verhuiscode aan je door te geven.

Wanneer je de juiste verhuiscode hebt, dan kan je via je controlepaneel de verhuizing opnieuw indienen. Dit doe je als volgt:

 

Stap 1

Log in op je controlepaneel, ga naar het tabblad 'Domein & Hosting' en klik links op de naam van je domein.


 

Stap 2

Je ziet nu de foutmelding terug in je controlepaneel met daarbij enkele opties. Kies voor de optie 'Opnieuw met andere autorisatiecode'.

 


 

Stap 3

Vul de nieuwe autorisatiecode/verhuiscode in en klik op 'Opnieuw indienen'.

domein andere verhuiscodedomein andere verhuiscode

De verhuizing wordt dan opnieuw ingediend met de nieuwe verhuiscode die je ingevoerd hebt.


 

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

 

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op