Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

De automatische incasso is mislukt

Wij incasseren twee keer per maand automatisch alle openstaande facturen. Dit gebeurt op de 2e en op de 16e van de maand. Wanneer wij een incassopoging hebben ingezet voor een factuur, krijgt deze de status 'Betaald', om dubbele betalingen te voorkomen. Het hangt af van de verwerkingstijd van je bank af wanneer de incassopoging definitief wordt verwerkt. 

Als een automatische incasso mislukt, krijg je van ons een e-mail met in het onderwerp 'Factuur [factuurnummer] incasso mislukt'. In dit bericht vind je de foutmelding en navraagcode terug die wij van je bank ontvingen. We raden je in dit geval aan om de betaalgegevens in je controlepaneel te controleren en indien nodig aan te passen. Als je gegevens al correct zijn opgegeven, kan je het beste contact opnemen met je bank.

Het is afhankelijk van de aanmaakdatum van de factuur en reden van de misincasso of wij nogmaals een incassopoging zullen doen. Al je facturen zijn ook direct te betalen via het controlepaneel. Wanneer een factuur in het controlepaneel wordt voldaan, zullen we geen nieuwe incassopoging meer doen.

 

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Deel dit artikel

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op