Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Mijn STACK is vol

Je STACK biedt een ruimte, maar het kan toch gebeuren dat je STACK vol raakt. In dit artikel leggen we uit hoe je meer ruimte op je STACK beschikbaar maakt.

Bestanden verwijderen

De makkelijkste manier is het verwijderen van bestanden op je STACK. Dit is mogelijk via de webinterface, de desktop- en mobiele apps, via WebDAV en SFTP.

Controleer de prullenbak

De bestanden in de prullenbak van je STACK nemen ook ruimte in beslag. Controleer daarom eerst of er nog onnodige bestanden in je prullenbak staan. Je kunt de inhoud van de prullenbak alleen zien in de webinterface en de iOS app.

Als je bent ingelogd op de webinterface geef je de inhoud van de prullenbak weer door bovenin op Prullenbak te klikken. In de iOS-app doe je dit door rechtsonder op het Instellingentab te tikken en voor Recently deleted te kiezen.

In de webinterface leeg je de prullenbak door op Prullenbak leegmaken te klikken en te bevestigen. Als je individuele bestanden of mappen wilt verwijderen, dan doe je dat door ze aan te vinken en rechts op Verwijder permanent te klikken.

In de iOS-app kan de prullenbak niet met één handeling geleegd worden. Wel kun je bestanden en mappen verwijderen door ze van rechts naar links te slepen, op Verwijder direct te tikken en te bevestigen.

Let op! Door de manier waarop STACK werkt kan het enkele uren tot zelfs dagen duren voor de ruimte wordt vrijgegeven. Als je een bericht stuurt via je controlepaneel kunnen we dit voor je bespoedigen.

Upgrade je STACK

Wil je geen bestanden verwijderen en heb je behoefte aan meer ruimte? Dan kun je je STACK upgraden. In dit artikel leggen we uit hoe dat werkt.

 



In dit artikel hebben we uitgelegd hoe je meer ruimte beschikbaar maakt op je STACK .

Mocht je naar aanleiding van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze supportafdeling. Scrol hiervoor naar beneden en klik op de knop Neem contact op.

Wil je dit artikel bespreken met andere gebruikers? Laat dan een reactie achter!

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
amandes 28 juni 2021 (#6070)

Heb dat ook allemaal gedaan werk5e niet. En ik vind dat prullenbak gezeur zo achtelijk. Zo dom is men toch niet!!!!

0
Felix Smit Admin 24 augustus 2020 (#4723)

@genisys, kun je dit feature request een like geven? Op die manier kunnen we de interesse hiervoor beter in kaart brengen.

0
Felix Smit Admin 24 augustus 2020 (#4722)

@abrouwer, dat komt erg nauwkeurig. Wil je hiervoor contact opnemen via een bericht in je controlepaneel?

0
Felix Smit Admin 24 augustus 2020 (#4721)

@jhenneveld, mogelijk heb je een quotum ingesteld. Dit kun je controleren door in te loggen via de webinterface, rechtsboven op je gebruikersnaam te klikken, op Gebruikers te klikken en te kijken of er voor jouw gebruiker iets staat in de kolom Limiet.

0
genisys 1 augustus 2020 (#4620)

ik zou graag een optie willen zien dat ik de tijds duur van de prullenbak kan instellen, in mijn geval is 30 dagen te lang. aangezien ik mijn stack gebruik voor dagelijkse backups. en die wil ik 30 dagen behouden. maar door de prullenbak moet ik elke 10 dagen mijn prullenbak legen.

0
abrouwer 19 mei 2020 (#4419)

Stack heeft een bestandslocatie aangemaakt op mijn systeem schijf (C:/) en deze zit nu vol. Hoe kan ik de bestandslocatie van de te synchroniseren bestanden op mijn laptop aanpassen van C:/gebruikers naar D:/ ??

0
jhenneveld 12 april 2020 (#4300)

Mijn stack is voor 57% in gebruik, maar krijg toch bij het synchroniseren van bestanden via de desktopapplicatie de foutmelding "Onvoldoende schijfruimte op de server voor sommige uploads". Het totaal van de bestanden, dat ik wil synchroniseren, is niet groter dan de nog beschikbare serverruimte. Graag uw reactie.

0
Felix Smit Admin 30 maart 2020 (#4225)

@thevault, ik heb je een bericht gestuurd via je controlepaneel!

0
thevault 15 maart 2020 (#4183)

ik zit op 93 procent volgens de web interface. 946 gig vd 1000 en toch krijg ik melding dat er niet genoeg ruimte is wanneer ik een bestand wou uploaden. ik gebruik ook expandrive om via webdavs het te mounten als netwerk drive. in explorer wordt het weergegeven als een drive van 946 gig terwijl het eerder werd weergegeven als 0.99 tb. hulp is welkom

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op