Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Mijn STACK is vol

1.000 GB is een hoop ruimte, maar het kan gebeuren dat je STACK vol raakt. In dit artikel leggen we uit hoe je meer ruimte op je STACK beschikbaar maakt.


Controleer de Prullenbak van STACK

De bestanden in de Prullenbak van je STACK tellen mee voor de limiet van 1.000 GB. Controleer daarom eerst of er nog bestanden in de Prullenbak staan.

Log hiervoor in op de STACK webinterface en klik bovenaan op 'Prullenbak'.

afbeelding van de STACK prullenbak

Klik nu op 'Prullenbak leegmaken'. Het kan afhankelijk van de hoeveelheid data even duren voordat de schijfruimte correct weergegeven wordt.


Upgrade STACK

Is je prullenbak leeg, maar heb je toch onvoldoende ruimte? Dan kun je overwegen om je STACK te upgraden naar de 2.000 GB of 10.000 GB variant.

Hoe je een upgrade voor je STACK uitvoert, lees je in het artikel 'Mijn STACK upgraden'.



In dit artikel hebben we uitgelegd hoe je meer ruimte beschikbaar maakt op je STACK .

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
abrouwer 19 mei 2020 (#4419)

Stack heeft een bestandslocatie aangemaakt op mijn systeem schijf (C:/) en deze zit nu vol. Hoe kan ik de bestandslocatie van de te synchroniseren bestanden op mijn laptop aanpassen van C:/gebruikers naar D:/ ??

0
jhenneveld 12 april 2020 (#4300)

Mijn stack is voor 57% in gebruik, maar krijg toch bij het synchroniseren van bestanden via de desktopapplicatie de foutmelding "Onvoldoende schijfruimte op de server voor sommige uploads". Het totaal van de bestanden, dat ik wil synchroniseren, is niet groter dan de nog beschikbare serverruimte. Graag uw reactie.

0
Felix Smit Admin 30 maart 2020 (#4225)

@thevault, ik heb je een bericht gestuurd via je controlepaneel!

0
thevault 15 maart 2020 (#4183)

ik zit op 93 procent volgens de web interface. 946 gig vd 1000 en toch krijg ik melding dat er niet genoeg ruimte is wanneer ik een bestand wou uploaden. ik gebruik ook expandrive om via webdavs het te mounten als netwerk drive. in explorer wordt het weergegeven als een drive van 946 gig terwijl het eerder werd weergegeven als 0.99 tb. hulp is welkom

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op