Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik wil mijn account bij TransIP (laten) sluiten

Wij kunnen op verzoek je account sluiten wanneer hier geen actieve diensten meer in staan en er geen facturen zijn die nog openstaan. Daarnaast dient de laatste factuur ten minste zestig dagen oud te zijn, in verband met de storneringsperiode.

Als dit het geval is, is het van belang dat je via je controlepaneel een bericht stuurt naar onze supportafdeling. Zij zullen het sluiten van het account in orde maken. 

Je kunt hen bereiken via de knop 'Contact' in je controlepaneel en de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Deel dit artikel

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 24 mei 2018 (#1321)

@cronau Je hebt helemaal gelijk, ook hier is het inmiddels aangepast :-)

0
cronau 24 mei 2018 (#1319)

@Nick Brouwer, op de TransIP.eu-versie van deze pagina ("I would like to close my account with TransIP") staat ook nog de 404-link.

0
Nick Brouwer Admin 16 mei 2018 (#1268)

@marion1969

Scherp! We hebben het artikel direct aangepast :-)

0
marion1969 16 mei 2018 (#1267)

de link op de pagina geeft een 404

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op