Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Contactgegevens in mijn account wijzigen

Je kunt je contact- en adresgegevens wijzigen nadat je bent ingelogd in je controlepaneel. Je komt via deze stappen op de juiste pagina terecht:

  •  Klik rechtsboven op je accountnaam.
  •  Klik op 'Mijn Account'.

Je kunt op deze pagina alle gegevens naar wens aanpassen. We maken onderscheid tussen particuliere accounts en bedrijfsaccounts.

Particulier account

Naam: We gebruiken je naam in de aanhef van berichten die aan jou gericht zijn. Ook beschouwen we bij een particuliere account de hier vermelde persoon als eigenaar van de account.

Adresgegevens: Deze gegevens worden vermeld op je facturen.

Administratie e-mail: Dit is een optioneel administratief e-mailadres. Als dit is ingevuld, sturen we administratieve berichten zoals offertes, facturen en eventuele betalingsherinneringen aan dit e-mailadres. Deze berichten worden dan niet meer verzonden aan het hoofdadres in het account.

Telefoonnummer: Dit telefoonnummer is onder meer van belang voor SMS-berichten bij two-factor authentication en monitoring bij een VPS. Je kunt hier dus het beste een mobiel nummer opgeven.

Algemene voorwaarden: Indien dit nog niet is gebeurd, kun je op deze pagina ook akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden door de checkbox onder 'Telefoonnummer' aan te vinken.

Wanneer je aan bovenstaande gegevens iets wijzigt, kun je de wijziging bevestigen door op 'Opslaan' te klikken. We zullen dan onmiddelijk de nieuwe gegevens gebruiken.

E-mailadres: In dit veld kun je het hoofdadres bij de account aanpassen. Hiermee kun je de gebruikersnaam opvragen en het wachtwoord resetten, dus het is van belang dat dit een mailbox is waar je bij kunt. Omdat je hiermee de volledige toegang tot de account hebt, vragen wij bij een wijziging ter bevestiging altijd om het wachtwoord van je account.

Particulier account

Bedrijfsaccount

Bedrijf: Wanneer je een account op bedrijfsnaam aanmaakt, wordt het bedrijf als eigenaar beschouwd en niet noodzakelijkerwijs de contactpersoon. 

Naam: We gebruiken de naam van de contactpersoon in de aanhef van berichten die aan de account gericht zijn. 

Adresgegevens: Deze gegevens worden vermeld op de facturen voor het bedrijf.

Administratie e-mail: Dit is een optioneel administratief e-mailadres. Als dit is ingevuld, sturen we administratieve berichten zoals offertes, facturen en eventuele betalingsherinneringen aan dit e-mailadres. Deze berichten worden dan niet meer verzonden aan het hoofdadres in het account.

Telefoonnummer: Dit telefoonnummer is onder meer van belang voor SMS-berichten bij two-factor authentication en monitoring bij een VPS. Je kunt hier dus het beste een mobiel nummer opgeven.

KvK-nummer: Het nummer van het bedrijf bij de Kamer van Koophandel. Dit vermelden wij op facturen.

BTW-nummer: Wij vermelden het btw-nummer op facturen. Klanten buiten Nederland kunnen op basis van een valide btw-nummer vrijstelling krijgen van btw.

Algemene voorwaarden: Indien dit nog niet is gebeurd, kun je op deze pagina ook akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden door de checkbox onder 'BTW-nummer' aan te vinken.

Contactgegevens Data Protection Officer: Als je een Data Protection Officer in dienst hebt, kun je van deze persoon het telefoonnummer en het e-mailadres opgegeven.

Wanneer je aan bovenstaande gegevens iets wijzigt, kun je de wijziging bevestigen door op 'Opslaan' te klikken. We zullen dan onmiddelijk de nieuwe gegevens gebruiken.

E-mailadres: In dit veld kun je het hoofdadres bij de account aanpassen. Hiermee kun je de gebruikersnaam opvragen en het wachtwoord resetten, dus het is van belang dat dit een mailbox is waar je bij kunt. Omdat je hiermee de volledige toegang tot de account hebt, vragen wij bij een wijziging ter bevestiging altijd om het wachtwoord van je account.

Bedrijfsaccount

Let op: Het is alleen mogelijk om deze gegevens via het bijbehorende controlepaneel aan te passen. Vanwege veiligheidsredenen kan deze informatie nooit aangepast worden op basis van een e-mailbericht of een bericht vanuit een ander controlepaneel.

 

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 6 augustus 2018 (#1699)

@elmo56

In dit artikel lees je hoe dit kan.

Voor het gemak zal ik de inhoud van dit artikel hier herhalen:

Wij kunnen op verzoek je account sluiten wanneer hier geen actieve diensten meer in staan en er geen facturen zijn die nog openstaan. Daarnaast dient de laatste factuur ten minste zestig dagen oud te zijn, in verband met de storneringsperiode.

Als dit het geval is, is het van belang dat je via je controlepaneel een bericht stuurt naar onze supportafdeling. Zij zullen het sluiten van het account in orde maken.

Je kunt hen bereiken via de knop 'Contact' in je controlepaneel en de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina.

1
elmo56 4 augustus 2018 (#1693)

ik wil van mijn account af, maar hoe ? ik vindt het niet

0
Nick Brouwer Admin 23 juli 2018 (#1651)

@coremexx De contactgegevens van je account bij TransIP pas je aan door de bovenstaande stappen te volgen.

Als de verkeerde WHOIS-gegevens worden gebruikt bij de registratie van nieuwe domeinnamen, dan staat deze informatie nog in jouw standaard WHOIS-gegevens. Deze informatie wordt gebruikt bij de registratie en verhuizingen van domeinnamen, tenzij je de informatie handmatig tijdens de registratie/verhuizing zelf aanpast.

In dit artikel lees je alles over de standaardinstellingen en hoe je deze eenvoudig aanpast.

Mocht je nog vragen hebben of ergens tegen aan lopen, raad ik je aan om onze supportafdeling te benaderen. Zij reageren nóg sneller en kunnen je daarnaast van meer inhoudelijke informatie voorzien. Je bereikt ze door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
coremexx 23 juli 2018 (#1650)

Beste, telkens komt de naam van mijn voormalige compagnon terug als contactpersoon. Ik wijzig dit maar toch komt dit weer terug. Bij het registeren van domeinen komt deze naam ook weer terug. Hoe kan je de naam van een zakelijke account aanpassen?

0
Nick Brouwer Admin 6 juli 2018 (#1558)

@nereons De accountgegevens worden tevens gebruik voor de facturen. Als je deze informatie aanpast, zullen de toekomstige facturen deze gegevens bevatten!

0
nereons 6 juli 2018 (#1556)

Er staat niet de mogelijkheid bij om je factuurgegevens aan te passen

0
Nick Brouwer Admin 21 maart 2018 (#965)

@hanswuyts

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina te gebruiken.

0
hanswuyts 20 maart 2018 (#960)

https://voornaamnaam.stackstorage.com/remote.php/webdav/

is de huidige link naar mijn stack

kan ik het deel voornaamnaam wijzigen of is dit niet wijzigbaar ?

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op