Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Probeer BladeVPS een maand gratis

Maak van jouw volgende website of applicatie een succes op BladeVPS PureSSD. Probeer direct of een self-managed VPS iets voor jou is; de eerste maand krijg je van ons :-)!

Start nu je gratis maand

Ik wil een (netwerk)storing melden

Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ons netwerk. Bij onbereikbaarheid van diensten is er altijd een dienstdoende standby-medewerker beschikbaar die hier via ons monitoringsysteem direct melding van krijgt. Deze zullen vervolgens zo spoedig mogelijk worden opgelost.

Wij zullen je altijd middels het sturen van een e-mail, naar het door ons bekende e-mailadres, op de hoogte houden tot wij de storing kunnen afmelden. Zorg dan ook dat je in je controlepaneel onder ‘mijn account’ > ‘gegevens’ de onderhoudsmeldingen hebt aangevinkt.

Desondanks kun je 24 uur per dag een storing aan ons melden door het nummer 071-5241919 te bellen. Let op, onze supportafdeling is niet telefonisch bereikbaar voor vragen en er zijn voorwaarden verbonden aan het telefonisch melden van een storing;

  • De storing dient een netwerkstoring te betreffen of er moet een redelijk vermoeden bestaan dat het probleem een netwerkstoring betreft.
  • VPS: Wij adviseren je bij verdenking van een VPS storing de functionaliteit van je VPS te testen via de console in het controlepaneel voordat je een melding inschiet. In het geval je VPS actief is en je IP adressen bereikbaar zijn, kan je aannemen dat het probleem geen netwerkstoring betreft en zich hoogstwaarschijnlijk schuil houdt binnen je configuratie.
  • Webhosting: Storingen of onregelmatigheden met betrekking tot e-mail en webhosting kan je melden via je de contact knop in je controlepaneel of support@transip.nl.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 8 juli 2019 (#3282)

@b10ict

Dit nummer is ook bestemd voor particulieren die gebruik maken van onze VPS-diensten.

Hou er wel rekening mee dat dit nummer alleen voor het melden van netwerkstoringen gebruikt dient te worden. Hierbij is het van belang dat je eerst uitsluit dat het probleem zich niet alleen op jouw VPS of colocatie afspeelt.

Mocht je een vraag of een probleem hebben over je webhostingpakket, dien je contact op te nemen via de knop 'Contact' in je controlepaneel. Wij zullen je dan zo snel mogelijk van een antwoord voorzien.

0
b10ict 7 juli 2019 (#3275)

Wel handig als duidelijk vermeld wordt dat dit nummer uitsluitend voor bedrijven is bestemd die colocatie e.d. afnemen.

0
Nick Brouwer Admin 2 november 2018 (#2177)

@socionext02

Het stuk over problemen met webhosting lijkt toch vrij duidelijk ;-) Mocht je website het niet doen, raad ik je aan om contact op te nemen met onze supportafdeling.

Je kan hen bereiken met de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina.

0
socionext02 2 november 2018 (#2173)

Volkomen vage definitie. Mijn website is down, geen idee wat er aan de hand is.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op