Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik wil een (netwerk)storing melden

Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ons netwerk. Bij onbereikbaarheid van diensten is er altijd een dienstdoende standby-medewerker beschikbaar die hier via ons monitoringsysteem direct melding van krijgt. Deze zullen vervolgens zo spoedig mogelijk worden opgelost.

Wij zullen je altijd middels het sturen van een e-mail, naar het door ons bekende e-mailadres, op de hoogte houden tot wij de storing kunnen afmelden. Zorg dan ook dat je in je controlepaneel onder ‘mijn account’ > ‘gegevens’ de onderhoudsmeldingen hebt aangevinkt.

Desondanks kun je 24 uur per dag een storing aan ons melden door het nummer 071-5241919 te bellen. Let op, onze supportafdeling is niet telefonisch bereikbaar voor vragen en er zijn voorwaarden verbonden aan het telefonisch melden van een storing;

  • De storing dient een netwerkstoring te betreffen of er moet een redelijk vermoeden bestaan dat het probleem een netwerkstoring betreft.
  • VPS: Wij adviseren je bij verdenking van een VPS storing de functionaliteit van je VPS te testen via de console in het controlepaneel voordat je een melding inschiet. In het geval je VPS actief is en je IP adressen bereikbaar zijn, kan je aannemen dat het probleem geen netwerkstoring betreft en zich hoogstwaarschijnlijk schuil houdt binnen je configuratie.
  • Webhosting: Storingen of onregelmatigheden met betrekking tot e-mail en webhosting kan je melden via je de contact knop in je controlepaneel of support@transip.nl.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op