Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Openstaande factuur met iDEAL betalen

Als je er zeker van wil zijn dat de betaling van een factuur direct bij ons aankomt en verwerkt wordt, kun je jouw factuur met iDEAL voldoen. Mochten er diensten zijn geblokkeerd wegens achterstallige facturen, dan worden deze na een iDEAL-betaling automatisch gedeblokkeerd.

Om iDEAL als betaalmethode te selecteren, klik je in je controlepaneel rechtsboven op je het tandwieltje, gevolgd door 'Mijn Account'.

Aan de onderzijde van de pagina kun je de gewenste betaalmethode uitkiezen, waaronder iDEAL. Om je facturen vervolgens met iDEAL te kunnen betalen ga je op deze pagina naar het tabblad 'Facturen'.

Je ziet op deze pagina een overzicht van je facturen. De openstaande facturen kan je hier via iDeal voldoen. Het is mogelijk om de facturen individueel te selecteren en te betalen. Op deze manier kun je bijvoorbeeld de oudste facturen eerst betalen.

Facturen selecteren

Nadat je de facturen die je wilt betalen hebt geselecteerd, klik je rechts op 'Naar betaalpagina'. Je komt dan op de betaalpagina waar je jouw bank kan kiezen en de facturen kan betalen.

Factuur betalen

Je wordt nu naar de betaalomgeving van jouw bank geleid. Rond de betaling succesvol af en de gekozen facturen zullen direct voldaan zijn.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
artdiva 2 mei 2023 (#9853)

Ik wil mijn acount niet meer wil opzeggen en dit lukt niet

0
artdiva 2 mei 2023 (#9850)

Help met de door u gegeven informatie lukt het mij absoluut niet dit acount op te zeggen wilt u het aub voor me beindigen??? Please heb er echt geen behoefte aan gr mira schmitz!!!

0
rduivenvoorde 23 januari 2023 (#9397)

Waarom staat er geen IBAN op jullie facturen?

0
everdina 23 januari 2023 (#9388)

IK KAN MIJN BANK NIET TOEVOEGEN HOE NU TE BETALEN?

0
hemmentchabile 10 december 2022 (#9179)

kan niet betalen, geeft aan heb geen premisie om te betalen via ideal. wat nu??

0
gageneral 19 juli 2022 (#8444)

Ik krijg hele de tijd de melding betalingsmogelijkheid nu niet beschikbaar. probeer het later opnieuw. dat later is nu ondertussen 2 maanden verder en de facturen lopen alleen maar op. kan ook geen andere betalingsmogelijkheid kiezen.

0
dondoron 21 februari 2022 (#7640)

waarom staat er geen wettelijke betaaltermijn op jullie facturen?

0
trimsalonhoogwoud 25 november 2021 (#6910)

Wat een ongelofelijk waardeloos systeem

0
lapti 2 juli 2021 (#6103)

Werkt niet als je te laat bent. Dan is er geen ideal optie. En ik zie ook geen bankrekeningnummer op de factuur?

0
ibrahimtunc 22 maart 2021 (#5516)

Waarom zoveel zooitje. Maak een link op je factuur, klik en je bank selecteren, betalen. KLAAR.....

0
burobaarsma 4 februari 2021 (#5322)

Bij mij geeft die aan dat het te vaak is geprobeerd maar niet gelukt.. graag betaallink

0
Bas van Ooijen Admin 7 november 2019 (#3753)

@nkiavlz

Wanneer je de betalingsachterstand via iDeal voldaan hebt dan zullen je diensten gelijk automatisch gedeblokkeerd worden. Bij domeinen gaat dit wel gepaard met een DNS-wijziging, daarom kan het maximaal 4 tot 24 uur duren voordat een domein weer wereldwijd bereikbaar is.

0
nkiavlz 5 november 2019 (#3746)

Hoe snel na het voldoen van de betalingsachterstand wordt het domein weer vrijgegeven?

0
Nick Brouwer Admin 8 juli 2019 (#3281)

@nicky7597

Ah, dat lijkt me inderdaad niet helemaal in orde. Kun je hiervoor onze supportafdeling een bericht sturen? Je kan ze bereiken via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

0
nicky7597 7 juli 2019 (#3277)

als ik wil afrekenen met automatische incasso of ideal krijg ik de melding " Je hebt geen permissie om deze actie uit te voeren." ik kan hier geen oplossing voor vinden

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op