Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Openstaande factuur met iDEAL betalen

Als je er zeker van wil zijn dat de betaling van een factuur direct bij ons aankomt en verwerkt wordt, kun je jouw factuur met iDEAL voldoen. Mochten er diensten zijn geblokkeerd wegens achterstallige facturen, dan worden deze na een iDEAL-betaling automatisch gedeblokkeerd.

Om iDEAL als betaalmethode te selecteren, klik je in je controlepaneel rechtsboven op je gebruikersnaam, gevolgd door 'Mijn Account'.

Aan de onderzijde van de pagina kun je de gewenste betaalmethode uitkiezen, waaronder iDEAL. Om je facturen vervolgens met iDEAL te kunnen betalen ga je op deze pagina naar het tabblad 'Facturen'.

Je ziet op deze pagina een overzicht van je facturen waar je de openstaande facturen kunt voldoen met iDEAL. Het is mogelijk om de facturen individueel te selecteren en te betalen. Op deze manier kun je bijvoorbeeld de oudste facturen eerst betalen.

facturenselecteren

Nadat je de facturen die je wilt betalen hebt geselecteerd, kies je rechts jouw bank. Klik vervolgens op 'Betalen'.

Je wordt nu naar de betaalomgeving van jouw bank geleid. Rond de betaling succesvol af en de gekozen facturen zullen direct voldaan zijn.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Bas van Ooijen Admin 7 november 2019 (#3753)

@nkiavlz

Wanneer je de betalingsachterstand via iDeal voldaan hebt dan zullen je diensten gelijk automatisch gedeblokkeerd worden. Bij domeinen gaat dit wel gepaard met een DNS-wijziging, daarom kan het maximaal 4 tot 24 uur duren voordat een domein weer wereldwijd bereikbaar is.

0
nkiavlz 5 november 2019 (#3746)

Hoe snel na het voldoen van de betalingsachterstand wordt het domein weer vrijgegeven?

0
Nick Brouwer Admin 8 juli 2019 (#3281)

@nicky7597

Ah, dat lijkt me inderdaad niet helemaal in orde. Kun je hiervoor onze supportafdeling een bericht sturen? Je kan ze bereiken via de knop 'Contact' in je controlepaneel.

0
nicky7597 7 juli 2019 (#3277)

als ik wil afrekenen met automatische incasso of ideal krijg ik de melding " Je hebt geen permissie om deze actie uit te voeren." ik kan hier geen oplossing voor vinden

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op