Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Is support telefonisch bereikbaar?

TransIP leeft naar drie woorden: Make. Advanced. Simple. Woorden op basis waarvan we onze producten en dienstverlening vormgeven. Dit betekent dat we altijd kritisch kijken hoe we het nóg makkelijker en beter maken voor jou als klant.

In oktober 2017 hebben we daarom bewust de keuze gemaakt om geen telefonische support meer aan te bieden. We bieden uitsluitend support via ons controlepaneel en e-mail. Deze keuze is niet gemaakt omdat we je niet willen helpen; integendeel! Uit ervaring hebben we namelijk geleerd dat we je op deze manier het snelst helpen.

De focus op tekstberichten stelt ons in de gelegenheid om efficiënter om te gaan met onze tijd. Dit leidt tot een lagere responstijd: gedurende onze ruime openingstijden kan je binnen een uur een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Je krijgt onze antwoorden bovendien zwart-op-wit, zodat je ze altijd kunt nalezen en ons eraan kunt herinneren.

Daarnaast is je volledige contactgeschiedenis terug te vinden in je controlepaneel. Handig voor ons en voor jou. Je kunt op een later moment de draad weer oppakken en wij zien snel terug waar we gebleven waren.

Tot slot zijn we erop gericht om je een expert te maken in het gebruik van onze producten en diensten. Dankzij onze uitgebreide Knowledge Base die dagelijks wordt bijgehouden, vind je gemakkelijk zelf de antwoorden op je vragen.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
fsopslag 23 november 2020 (#5060)

Ik wil upgraden. Ik zie wel de moghelijkheid en acceptatie van de alhgemene voorwaarden; doch kan deze nergens vinden.

0
rentingamsterdam 16 november 2020 (#5039)

Ik probeer al meerdere malen dit account te beëindigen.word steeds niet op gereageerd. Wil het nu per direct beëindigen.

0
casanova 7 oktober 2020 (#4886)

@wijmobiliteit, in geval van nood kun je het beste 112 bellen... Mijn ervaring met transip is dat je meestal binnen 10 minuten al antwoord krijgt. En wat is nood? De wereld vergaat niet als alleen je site even plat ligt, toch?

2
wijmobiliteit 7 augustus 2020 (#4648)

Echt heel jammer dit! Sorry hoor, maar 60 minuten wachten voordat je eindelijk een "antwoord" krijgt is geen support in een nood situatie. Vooral niet als je hierna weer 30 minuten moet wachten voor een reactie op een vervolg vraag.. Een beller is altijd sneller! Communicatie via een slakke-post "mail systeem" levert alleen maar ruis en frustratie op.

O ja, ik heb een dislike gegeven aan dit artikel maar wordt geregistreerd als een like..

0
manifesto 12 juni 2020 (#4489)

Hallo, Een paar dagen geleden heb ik een website gemaakt bij Weebly. En vervolgens mijn dommeinnaam Ninahamburger.nl overgezet naar Weebly. Maar onder deze naam hangt nog een andere domeinnaam en website: www.academy.ninahamburger.nl. En sindsdien is deze uit de lucht. Ik kijk de melding: 404 pagina niet gevonden gelieve Url te controleren. Kunnen jullie mij verder helpen?

Bedankt! Groet, Nina

0
demiraytac 6 juni 2020 (#4465)

Ik heb een lock op mijn stack. ik kan de factuur niet betalen vanwege een blokkade op mijn rekening. deze is woensdag verholpen. is het mogelijk dat we een regeling treffen voor het openstaande bedrag? demiraytac.stackstorage.com

3
rebeccabraak 18 mei 2020 (#4418)

in nood is het wel handig dat je bereikbaar bent.. en niet 60min wachten...

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op