Winkelwagen

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    Ik wil een (netwerk)storing melden

    • Actuele informatie over storingen die onze gehele infrastructuur treffen vind je op transnoc.nl.
    • We informeren je per e-mail over storingen die specifiek jouw dienst(en) treffen.
    • Onbereikbaarheid van een dienst als gevolg van een probleem in de eigen configuratie vallen niet onder storingen. Je bent uiteraard wel welkom om onze supportafdeling om advies te vragen.

    Wij monitoren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ons netwerk. Bij onbereikbaarheid van diensten is er altijd een dienstdoende standby-medewerker beschikbaar die hier via ons monitoringsysteem direct melding van krijgt. Deze zullen vervolgens zo spoedig mogelijk worden opgelost.

    Wij zullen je altijd middels het sturen van een e-mail, naar het door ons bekende e-mailadres, op de hoogte houden tot wij de storing kunnen afmelden. Zorg dan ook dat je in je controlepaneel onder ‘mijn account’ > ‘gegevens’ de onderhoudsmeldingen hebt aangevinkt.


    Bij storingen adviseren we je een melding te maken via je controlepaneel:

    • Wij adviseren je bij verdenking van een VPS storing de functionaliteit van je VPS te testen via de console in het controlepaneel voordat je een melding inschiet. In het geval je VPS actief is en je IP adressen bereikbaar zijn, kan je aannemen dat het probleem geen netwerkstoring betreft en zich hoogstwaarschijnlijk schuil houdt binnen je configuratie.
    • Webhosting: Storingen of onregelmatigheden met betrekking tot e-mail en webhosting kan je melden via je de contact knop in je controlepaneel of support@transip.nl

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op