Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

Melding wanneer mailbox vol

Helaas komt het wel is voor dat een mailbox vol komt te staan. Dan hoor ik van mijn gebruikers dat hun mailbox vol is en vergroot ik hun mailbox. Hier zou ik proactiever op willen reageren voor een melding te krijgen wanneer de mailbox voor 90% vol is en wanner de mailbox voor 100% vol is. Zo kan ik proactief de mailbox van mijn gebruikers vergroten en hoeven zij geen mails te missen.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
eise 25 januari 2023 (#9436)

@Nick Brouwer, Is er al kijk op wanneer dit geimplementeerd gaat worden? We zijn al heel wat jaartjes verder..

0
eise 25 januari 2023 (#9433)

Meerdere belangrijke mails gemist omdat de mailbox vol zat en ik dit niet tijdig door had. In 2018 is er al melding van dit probleem gemaakt, en dat het in de planning stond. Dat is 5 jaar later kennelijk nog steeds niet gelukt, erg jammer.

0
smashon 14 maart 2022 (#7754)

Is hier nog steeds geen melding voor te krijgen? Net weer een klant over de rooien omdat mails niet binnen komen, maar hun mail een grote bron van inkomsten is.

Moet geen hogere wiskunde zijn lijkt mij.

0
marcobrok 20 juli 2021 (#6223)

Belachelijk dat dit er nog steeds niet ingebouwd is. Sinds TransIP overgekocht is wordt het alleen maar duurder en de kwaliteit wordt er niet beter op. Zeker niet die van de support.

0
dhvvinteractivelab 2 oktober 2020 (#4873)

Ik heb zojuist hetzelfde meegemaakt met een klant van ons. Ik lees hieronder een admin reactie uit 2018 die aangeeft dat deze feature op een roadmap staat. Is deze optie nu beschikbaar? En waar kan ik hem aanzetten?

0
harmbuevink 2 maart 2020 (#4136)

Dit is echt wel een dingetje... mijn klant kijkt nooit in het control panel, en ik heb geen tijd/afpraak om daar regelmatig te kijken... een notificatie zou wel heel erg fijn zijn! In 2018 gemeld, nu anderhalf jaar verder... :(

0
lysander 13 februari 2020 (#4079)

Goed idee. Bij onze klanten komt dit ook regelmatig voor!

0
maudioerl 29 januari 2020 (#4025)

Het lijkt erop dat deze basis functie nogsteeds niet is geïmplementeerd. Klopt dat?

0
kennemerkracht 16 januari 2020 (#3989)

Belangrijke feature! Is dit inmiddels gerealiseerd?

0
peercms 12 oktober 2019 (#3624)

Graag toevoegen, we krijgen nu af en toe een klant die mail mist en dan blijkt dat z'n box te vol zat. Groter maken lost het op, maar de missende mail komt niet meer binnen!

0
prinsvdmeer 24 juni 2019 (#3234)

Is dit inmiddels gerealiseerd?

0
sjoerd87 16 november 2018 (#2232)

Dit zou een prioriteit moeten zijn! Je mist nu zo vaak iets. Graag toevoegen.

0
Nick Brouwer Admin 28 september 2018 (#2001)

@b2bcrw

Graag gedaan. Wanneer dit wordt toegevoegd, wordt je hier sowieso van op de hoogte gebracht. Ik kan geen toezeggingen doen, maar ik verwacht zeker dat je niet pas bij 100% deze melding zult gaan krijgen ;-)

0
b2bcrw 27 september 2018 (#1999)

Dank voor je reactie Nick - ik hoor graag wanneer dit gedaan is. Ik neem aan dat jullie dan ook een melding kunnen laten uitgaan die getriggerd wordt door een mailaccount dat voor bijv. 90% vol zit.

0
Nick Brouwer Admin 27 september 2018 (#1998)

@b2bcrw

Op dit moment ontvang je hier inderdaad nog geen melding van. Dit staat wel op onze roadmap en verwachten dit op termijn toe te voegen!

0
b2bcrw 27 september 2018 (#1997)

zojuist een bericht van een klant ontvangen: een mail naar mijn adres was 'gebounced' - hij kreeg een reply-melding dat mijn mailbox vol was.

waarom krijg ik die niet??

0
carlaleliveld 14 september 2018 (#1945)

Helaas heb ook ik belangrijke mails niet ontvangen. Hoop dat het snel wordt aangepast.

0
reinderdouwes 19 juni 2018 (#1445)

Vandaag dezelfde ervaring gehad. De kans dat je mails mist, ook van toekomstige klanten is vervelend. Kan altijd voorkomen, niets is foutloos, maar een eenvoudige melding moet toch te regelen zijn. Dus TransIp, graag!

0
mboard 7 juni 2018 (#1392)

Het kan nog erger: je betaald voor een email-service (ondanks dat je eigen VPS-en hebt) zodat je er zeker van bent dat je email altijd goed werkt. En dan krijg je van een potentiele klant te horen dat je email al dagenlang een melding geeft dat 'de mailbox vol is'. Zelf krijg je er van TransIP GEEN ENKELE melding van. Tot overmaat van ramp staat er in de mail (die de verstuurder dus krijgt) een link naar een potentiele oplossing die een 404-error geeft!

0
razend 4 juni 2018 (#1372)

Ben ik ook voor. Vandaag nog een klant gehad die al vanaf vrijdag geen mail meer had ontvangen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op