Feature Request overzicht

Feature request

Een gedurfd idee: telefonische klantenservice

Voor mijn vereniging moest ik contact met jullie opnemen en het is de gruwelijkste ervaring geweest die ik met welk bedrijf dan ook gehad heb. Jullie klantenservice is beschermd als een soort fort knox waar je niet in komt zonder eerst een account aan te maken en ook dan kun je geen makkelijk constant gesprek hebben met een medewerker, zelfs niet digitaal.

Beter klantenservice gehad van de belastingdienst, en die heeft me bijna drieduizend euro gekost.

Als de feedback op je hulp-pagina voor de helft bestaat uit: "hey mag ik alsjeblieft een nummer" en voor de andere helft uit verwarde boomers die denken dat het de klantenservice is, moet je er wellicht vrede mee maken dat het plan dat je hebt laten bedenken door een stagiair met belangst niet ideaal is.

"Uit ervaring hebben we geleerd dat we je op deze manier het snelst helpen" - Iemand die duidelijk nog nooit geprobeerd heeft jullie een vraag te stellen, maar op de een of andere manier toch een hulpartikel mocht schrijven.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op