Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

omschrijving betaling op afschrift

LS,

Onlangs voldeed ik mijn factuur F0000.2209.0003.8744 per Rabobank app. Op het transactieafschrift wat ik dan een paar weken later t.b.v. de boekhouding controleer staat enkel Adyen en een onbegrijpelijke brei aan cijfers en letters. Niets verwijst naar Transip. Contact met Adyen hierover leert mij dat jullie hier ook de hand in hebben. Hoe weet ik niet precies maar mijn idee is dat jullie samen met Adyen naar een oplossing hiervoor gaan zoeken. Jullie willen graag dat ik klant en factuurnummer bij betaling invul omdat je er anders begrijpelijkerwijs niet uit komt, ik krijg in return een zooitje aan getallen en letters terug. Da's niet in orde wat mij betreft en vandaar dit idee om dit nou eindelijk eens een keer op te lossen zonder het terug te schuiven naar mij als klant. Ik heb Adyen niet ingeschakeld immers.

Vr. groet, Eric Saedt

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op