Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

KLACHT - Facturen inzichtelijk maken voor&tijdens incasso

Hoi,

Ik heb een klacht.

TransIP incasseert automatisch via 'bank machtiging' voor verlengingen en nieuwe bestellingen. Maar TransIP verduisterd het factuur, tot na een succesvolle afboeking/incasso.

Dit mag niet in Nederland(en Europa). Een ondertekende offerte(digitaal) resulteert in een dienst+factuur. Zonder factuur mag er wettelijk geen incasso zijn.

De incasso mag wettelijk pas na het uitgeven van het bijbehorend factuur. Een offerte is geen factuur; een offerte is de dienst+omschrijving+vergoeding-af-te-nemen-diensten & ondertekening(digitaal) van de afnemer.

Hiermee ontneemt TransIP de afnemer(klant), mogelijkheden die wettelijk bij een factuur horen(e.g betalings-termijn, factuur datum, afboeking controle boekhouder, maar ook mogelijkheden tot betalen) en andere wettelijke factuur-kenmerken/functies die bij een bedrijfsvoering van een bedrijf horen.

Graag facturen inzichtelijk maken; al voor&tijdens het automatisch incasseren van bestelde diensten of verlengingen. Mocht er binnen 2 week geen betering zijn, word deze klacht met print-screens door gestuurd naar de Nederlandse(niet Belgische) belasting-dienst; met verzoek voor ondersteuning en advies.

Mvg

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op