Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

Duidelijkere foutmeldingen met locatie van fout

Vandaag gaf STACK in de desktop-app de foutmelding 'An error occurred while opening a folder Connection closed' zonder verdere toelichting over de locatie van de fout. Na puzzelen bleek het om een bestand te gaan in plaats van een map.

Kan er aan dergelijke foutmeldingen een locatie van de fout worden toegevoegd (map waarin het probleem plaatsvindt, bestand dat het probleem veroorzaakt), zodat het makkelijker is deze te herleiden en op te lossen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op