Een betalende gebruiker heeft de mogelijkheid om een door Transip gemaakte Back-up terug te zetten naar de persoonlijke Stack. Dit gebeurd via Transip.com Stack Jouw Back-ups. Via een drop down keuze menu kun je een uit vijf beschikbare data van eerdere back-ups kiezen. Na het klikken van de blauwe opdrachtknop volgt een confirmatie (groen): "Backup wordt teruggezet" Wenselijk is dat na het klikken van de blauwe opdrachtknop nogmaals confirmatie (wil je dit echt?) wordt gevraagd met de keuze cancellen of doorgaan. Daarbij is misschien ook aan te geven (info) dat de persoonlijk Stack voor bepaalde tijd "in onderhoud" gaat en dus niet toegankelijk is. De gebruiker heeft dan de mogelijkheid om nog eens de datum te controleren en te zien of hij/zij een voor bepaalde tijd "in onderhoud" kan accepteren of dat de backup terugzetten beter op een ander tijdstip aangevraagd kan worden. Is er een tijd te vermelden hoelang "in onderhoud" gaat duren?
Helemaal mee eens. De huidige opzet biedt ruimte voor "ongelukken"