Feature Request overzicht

Feature request

Zorg dat je telefonisch bereikbaar bent voor probleemgevallen.

Zorg dat je helpdesk een hogere mate van profesionaliteit biedt, zodat klanten niet over-en-weer berichten moeten sturen via een berichten venster (leuk in 1993, nu kan dat gewoon met een mail adres en een ticketsysteem, veel handiger en directer), maar dat ze in speciale gevallen ook gewoon de telefoon kunnen oppakken. Kijk maar eens hoe ze dat (nog) bij CLoudVPs doen.

Het mail adres support@transip.nl zou leuk zijn om werkend te krijgen, als er een ticket systeem achter zou zitten.

Of dat als je vraagt om bij calamiteiten terugegebeld te worden, je teruggebeld wordt in plaats van de mededeling via het berichtenvenster, dat er geen telefonische support gegevens wordt terwijl je notabene nog geen week eerder bent gebeld nadat je server gemigreerd is en blijft hangen...

Service bestaat niet uit netwerktraffic, domeinhosting, dataverkeer, maar is een mensen-ding. Zorg dat je de menselijke kant kan laten zien, dan biedt je pas service.

Standaard antwoorden terugsturen om klanten van het kastje naar de muur te sturen, om na enkele uren radeloos te verzuchten om een andere provider, lijkt me niet duurzaam als business model. C.Roskam

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op