Feature Request overzicht

Feature request

Melding van verlenging

Beste,

Onlangs ben ik onwetend, verlengd en MOET ik opnieuw een jaar betalen, ook al is mijn dienst al sinds december 2019 niet meer live. Uit onwetendheid heb ik dit niet specifiek opgezegd, omdat ik maar akkoord ben gegaan en betaald had voor een jaar. Logischerwijze verwacht je een email vooraf dat je dienst verlengd wordt en waarbij je ergens je akkoord moet geven voor een nieuw jaar en dus bijhorende factuur. Mijn verbazing was groot dat ik echter plots een factuur reminder kreeg. Want ik had nergens akkoord gegeven noch melding gekregen.

Ik kreeg dan de melding dat dit maandelijks opzegbaar was, maar toch moet ik het volledige jaar betalen, ook die info klopt dus niet.

Ik gooi dus 50 Eur in de vuilbak nu. Klantvriendelijk is dit toch niet.

Zouden jullie is niet 1 maand vooraf de klant informeren per mail dat domeinnamen etc worden verlengd en waar de klant specifiek klikt op een button in die mail voor akkoord en dus voor akkoord voor een nieuw factuur?! Ipv dit gewoon zonder enige melding te doen.

Het is toch niet normaal dat ik nu een factuur krijg, voor iets waar ik niets van wist en niet bevestigde? En dan info krijg 'maandelijks opzegbaar' en TOCH een jaar moet betalen?

Toch echt een werkpunt!

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op