Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Feature Request overzicht

Feature request

E-mailadres niet leidend bij import contactpersonen

Wij zijn sinds enkele weken met onze tennisvereniging overgestapt met de website en e-mail naar TransIP. Overstap is soepel verlopen. Er waren een paar probleempjes m.b.t. de e-mail, maar het support heeft snel en goed gereageerd.

Wij maken met de tennisclub gebruik van meerdere e-mailadressen (10 stuks). De zijn o.a. het bestuur, secretariaat ledenadministratie en verschillende commissies. Omdat er (nog) geen gedeeld adresboek is (zie request hierover), moet bij ieder e-mailadres apart de contactpersonenlijst gevuld worden. Bij het importeren is gebleken dat het e-mailadres hierbij leidend is. Dit is voor ons als vereniging lastig, omdat bijvoorbeeld ouders en kinderen die lid zijn, vaak gebruik maken van eenzelfde e-mailadres. Zeker bij heel jeugdige leden, die hebben nog geen eigen mailadres. Omdat bij de import dan al het e-mailadres voorkomt, wordt alleen de persoon die met de voornaam als eerste in het alfabet voorkomt geïmporteerd. De 2e enz moet dan handmatig. Bij 10 mailboxen is dit heel veel werk. Het zou fijn zijn als het e-mailadres niet leiden is bij het importeren van contactpersonen.

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op