Feature Request overzicht

Feature request

instructie instellen email op iphone niet compleet

Dag,

Vandaag even aan het prutsen geweest met de email instellingen voor een iphone. Dat wilede niet echt lukken, dus maar even de handleiding van jullie gevolgd. Dat ging helemaal goed tot de laatste stap, daar breekt de verbinding af. Wat ontbreekt zijn de juiste poort instellingen voor de imap en smpt server. Standaard kiest de iphone andere poorten (misschein afhankelijk van andere mail accounts) Lijkt me fijn om hier iig een melding van te maken in de instructie, voor een leek namelijk best wel een zoektocht.

hg Paul@casam.nl (werkt nu (-: )

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 21 maart 2019 (#2867)

@barbaraann

De juiste poorten zijn overigens 465 voor de uitgaande server (smtp.transip.email) en 993 voor de inkomende server (imap.transip.email). Gebruik je POP3 als inkomende server, voer dan de poort 995 in voor pop3.transip.email.

0
Nick Brouwer Admin 21 maart 2019 (#2866)

@pmarcus

Dit is zojuist getest. We zien niet terug dat er gevraagd wordt om de poorten in te vullen. Kun je onze supportafdeling misschien wat screenshots sturen van de stappen die je exact volgt? Op basis hiervan kunnen we het artikel mogelijk uitbreiden.

Je bereikt onze supportafdeling via de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina. Alvast bedankt!

0
barbaraann 21 maart 2019 (#2865)

Hallo Paul,

Zou je de juiste poortinstellingen hier kunnen noemen, ik kom er ook nog niet uit.

Bedankt alvast!

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op