Feature Request overzicht

Feature request

Feedback bij verhuizing

Hallo,

Ik gebruik heel veel van jullie services. Over alle bedrijven verspreid betalen we zo'n 500 euro per maand aan Transip denk ik. Ik ben gezegend met een service provider als jullie in ons kikkerlandje.

Ik heb echter zojuist van iemand een domeinnaam gekocht, en heb dus een auth code ontvangen. Maar wanneer ik die invul loop ik tegen het volgende aan.

  • Ik moet maar begrijpen dat ik het domein moet zoeken in de zoekbalk om te verhuizen. Terwijl die zoekbalk het idee wekt dat dat om het registreren van nieuwe domeinnamen gaat.
  • Ik vul het in, reken zelfs af, maar ontvang geen enkele feedback die duidelijk maakt water (volgens mij) aan de hand is. Namelijk dat later pas duidelijk wordt of de auth code klopt en de verhuizing definitief is.

Ik had zelfs het idee dat de bestelling foutgegaan was, wilde het opnieuw doen, en kwam erachter dat het domeinnaam (activeicos.com) nog in m'n winkelwagen zat.

Het is beter als het domein in mijn lijst van domeinnamen staat met een melding erbij (verhuizing in afwachting bijvoorbeeld).

Hoop dat dit helpt.

Met vriendelijke groet,

Rene van Pelt 0643700454

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op