Er zijn phishingmails in omloop die uit naam van TransIP worden verstuurd. Twijfel je over de echtheid van een e-mail van TransIP, klik dan niet op linkjes en neem contact met ons op via je controlepaneel of via support@transip.nl. Lees meer over phishing in onze Knowledge Base: https://www.transip.nl/knowledgebase/artikel/205-wat-is-phishing/
Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

SIDN meldt dat het adres van mijn .NL-domeinnaam niet correct is

SIDN, het register van alle .NL-domeinnamen, staat niet toe dat een postbus adres gebruikt wordt in de WHOIS-gegevens van een .NL-domeinnaam. Dit geldt voor zowel de houdergegevens, het administratieve contact als het technische contact van .NL-domeinen.

Wanneer je bij TransIP een .NL-domeinnaam bestelt en hierbij een postbus adres gebruikt, dan zal de aanvraag van je domeinregistratie worden afgewezen. Dit los je op door de adresgegevens van je aanvraag te wijzigen in je controlepaneel:

Ga binnen je controlepaneel naar 'Domein & Hosting' en selecteer links je domeinnaam (niet aanvinken). Klik vervolgens rechts op 'Opnieuw met andere contacten'.

Controleer nu de drie verschillende contactgegevens of hier een postbus staat ingevuld en wijzig naar een fysiek adres. Klik tot slot op 'Opslaan' om je domeinregistratie opnieuw aan te vragen met de nieuwe contactgegevens.

Wanneer een domeinregistratie mislukt en opnieuw wordt aangevraagd, zullen we hier natuurlijk geen extra kosten voor rekenen. Je betaalt alleen wanneer de domeinregistratie succesvol is afgerond. Eventueel gemaakte kosten bij een dubbele bestelling worden automatisch teruggestort.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op