Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik wil STACK gaan gebruiken

Nu je een STACK code hebt gekregen wil je uiteraard zo snel mogelijk aan de slag! Hieronder vind je handleidingen voor de verschillende manieren waarop je STACK kunt gebruiken.



STACK Software

De STACK software kun je op je computer installeren om zo lokale bestanden en mappen met STACK te synchroniseren. In de volgende links vind je een stappenplan hoe je de STACK software op jouw computer installeert.

De STACK software gebruiken
De STACK software op Linux installeren


De webinterface

STACK is ook in je browser te benaderen. Via deze manier vindt er geen synchronisatie plaats, maar kun je bestanden en mappen direct uploaden. In het artikel 'Ik wil de webinterface van STACK gebruiken' lees je stap voor stap hoe je hier gebruik van maakt.


Netwerkschijf

Je kunt STACK ook als netwerkschijf koppelen via het WebDAV-protocol. Zo kun je STACK als virtuele schijf op je computer benaderen en via die weg bestanden en mappen direct uploaden naar STACK.

Bezoek het artikel 'Ik wil STACK als netwerkschijf toevoegen aan mijn besturingssysteem' om STACK als netwerkschijf op de meest gebruikte besturingssystemen toe te voegen.

Voor Windows Vista en Windows 7 kun je het artikel 'Ik wil STACK als netwerkschijf toevoegen aan Windows Vista / Windows 7' gebruiken.

Om STACK als netwerkschijf voor Windows Server in te stellen, gebruik je het artikel 'Ik wil STACK als netwerkschijf toevoegen aan mijn Windows Server'.
 

Smartphone en tablet

Ook op je smartphone en tablet is STACK te benaderen. Voor het gebruik van STACK op je Android toestel wijzen we je graag naar het artikel 'Ik wil de STACK app voor Android gebruiken'

Voor je iPhone of iPad is er uiteraard ook een handleiding beschikbaar. In 'Ik wil de STACK app voor iOS gebruiken' lees je alles over het gebruik van de STACK app voor iOS.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Deel dit artikel

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
Nick Brouwer Admin 25 juni 2018 (#1493)

@jokesonneveldt55@bswolthuizen

Geen zorgen! Ik raad jullie beiden aan om een bericht te sturen naar onze supportafdeling via de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina.

We zullen dan zo snel mogelijk nakijken of jullie codes verlengd kunnen worden :-)

0
bswolthuizen 23 juni 2018 (#1481)

Geachte medewerker, ik heb de lang verwachte STACK invitatiecode gekregen en wilde dit na alle drukte van mijn werk activeren, maar het lukt niet meer omdat ik twee dagen te laat ben met activeren, ik zag nu pas het kleinletterige regeltje onderaan het bericht, dat ik dat binnen een week moest doen... Is het mogelijke een nieuwe code te krijgen? Vriendelijke groet van Baukje Wolthuizen

0
jokesonneveldt55 22 juni 2018 (#1479)

Geachte mevrouw of meneer. Helaas heb ik niet binnen 1 week de Stack invité code kunnen verzilveren waardoor deze nu is verlopen.

Wel heb ik reeds een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt voor Stack.

Vraag: hopelijk wilt u mijn nog een keer een Stack invité code sturen.

Bijvoorbaat hartelijk dank, met vriendelijke groeten Joke Sonneveldt, E jokesonneveldt@gmail.com

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op