Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik wil de STACK app voor Android gebruiken

Je kunt met STACK jouw bestanden en mappen snel en eenvoudig uploaden, openen en delen met anderen.

Er zijn verschillende manieren waarop je STACK kunt gebruiken:

In dit artikel leggen we stap voor stap uit hoe je gebruik kunt maken van de STACK app voor Android.


 

Inloggen op de STACK app voor Android

Zodra je de STACK app voor Android vanuit de Google Play Store hebt geïnstalleerd, zul je STACK op jouw Android telefoon of tablet kunnen openen. Wanneer je de STACK app voor het eerst opent, zal er gevraagd worden om het serveradres van je STACK, je gebruikersnaam en je wachtwoord in te voeren.

STACK Android inlogmenu

 

Als serveradres vul je jouw STACK webadres in. Deze begint altijd met je TransIP accountnaam, gevolgd door .stackstorage.com. Je accountnaam is gelijk aan de gebruikersnaam waarmee je inlogt op het controlepaneel. Mocht je de inloggegevens van jouw account niet meer weten, dan kun je deze aan de hand van dit artikel weer achterhalen.

Als je TransIP accountnaam bijvoorbeeld 'arjanvandenberg' is, dan is jouw STACK webadres arjanvandenberg.stackstorage.com. Je kunt je STACK webadres te allen tijde terug vinden in je controlepaneel. Ga hierbinnen naar het tabblad 'STACK' om het adres onder 'Jouw STACK webadres' terug te vinden.

STACK webadres

 

Je kunt de gebruikersnaam van je STACK terugvinden in jouw controlepaneel. Ga hiervoor binnen je controlepaneel naar het tabblad 'STACK' en klik aan de rechterzijde op het tandwiel, gevolgd door 'Wachtwoord resetten'.

Wachtwoord resetten

 

Je ziet nu naast 'Gebruikersnaam' een dropdown-menu terug met hierin de gebruikersnamen van je STACK. Jouw hoofdgebruikersnaam zal altijd als eerste geselecteerd zijn. Mocht je het wachtwoord van jouw STACK gebruikersnaam niet meer weten, dan kun je hier ook per gebruiker het wachtwoord aanpassen.

Jouw STACK gebruikersnaam en wachtwoord

Let op: De gebruikersnaam en het wachtwoord voor STACK zijn niet gelijk aan de inloggegevens van je controlepaneel.

 

Nadat je je STACK webadres, gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld kom je direct in het overzicht van je STACK terecht. Onderaan de pagina kun je het '+' symbool indrukken om een nieuw bestand te uploaden of een nieuwe map aan te maken.

afbeelding van STACK android 2.1.2


 

Het menu

Met de menu optie helemaal rechts (de drie puntjes), krijg je de optie om de weergave van Stack te wijzigen of om de sortering van de pagina aan te passen.

Wanneer je linksboven op de drie horizontale streepjes klikt, krijg je nog een aantal mogelijkheden te zien.

Opties

 

  • Druk op 'Bestanden' om terug te gaan naar de hoofdmap van jouw STACK. 
  • Druk op 'Uploads' om een overzicht van de door jou geüploade bestanden te zien.
  • Druk op 'Instellingen' om een reeks extra opties terug te vinden.

 

Instellingen

Instellingen van STACK

 

Account

Onder 'Account' zie je jouw gebruikersnaam en je STACK serveradres terug.

 

Instant Upload

Met behulp van ´Instant Upload´ kun je aangeven of je de gemaakte foto´s en video´s op jouw Android toestel automatisch naar STACK wil uploaden.

Om dit in te schakelen vink je het vakje naast de betreffende functie aan. Je krijgt vervolgens daaronder de optie om de map aan te geven waar de foto's of video's in geplaatst moeten worden. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om alleen uploads via Wifi toe te staan. Daarmee kun je voorkomen dat je je mobiele databundel overschrijdt.

Instant Upload

 

Beveiliging

Onder 'Beveiliging' kun je een extra PIN code instellen om toegang tot je STACK app te krijgen.

 

Meer

Onder 'Meer' kun je op 'Help' drukken om naar het STACK gedeelte van onze Knowledgebase te gaan. Hier vindt je een schat aan informatie over het gebruik van STACK.

 

Feedback

Heb je feedback op de app? Druk dan op 'Feedback' om direct jouw ervaring met onze developers te delen.

Tot slot kun je onderaan dit venster de huidige versie van de STACK app terug vinden.


 

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, benader dan onze supportafdeling middels de knop 'Neem contact op' onderaan dit artikel. Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht hieronder achter!

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
huhhuh 4 oktober 2018 (#2028)

@Nick Brouwer, Bij mij precies hetzelfde.... Samsung s9. Gebeurd meestal met links of rechts 'swipen'. Gr.

0
Nick Brouwer Admin 14 september 2018 (#1943)

@wvdweijde

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag of probleem niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
wvdweijde 13 september 2018 (#1936)

Ik heb het probleem dat de App tekens de melding App gestopt geeft. Dit stuurt de telefoon Samsung A5 (2017)behoorlijk door de war. Ik heb de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar dat mag niet baten. Ik heb een nieuw toestel gekregen van onze systeembeheerder maar ook hier krijg ik hetzelfde probleem.

0
Nick Brouwer Admin 15 augustus 2018 (#1761)

@alwayspositive

Hm, dat is gek! De Xiaomi gebruikt inderdaad Android met simpelweg een andere skin, dit zou de werking van de STACK app voor Android dan ook niet in de weg moeten zitten.

Zou je hiervoor een bericht kunnen sturen naar onze supportafdeling? Zij kijken dit graag voor je na. Je kunt ze bereiken door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
alwayspositive 15 augustus 2018 (#1760)

Hallo, het klinkt zo easy dat sync instellen op android. Helaas werkt het met de laptop wel, windows 8, maar met mijn huidige Xiaomi Pro niet. Ook een enkel bestand uploaden of toevoegen lukt vaak niet. Ligt dat misschien aan de skin, Xiaomi werkt wel met android, alleen een andere skin. Ik ben ergens dit jaar van Samsung naar Xiaomi gegaan, maar weet niet of toen het synchroniseren gestopt is, of op een ander moment..

0
Nick Brouwer Admin 26 juli 2018 (#1662)

@bejakoenders

Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Deze plek is echter bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren.

Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina te gebruiken.

0
bejakoenders 26 juli 2018 (#1661)

Vinkje instant upload is niet aan te passen in de app

0
Nick Brouwer Admin 15 juni 2018 (#1418)

@rvdsteur

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Deze plek is echter bedoeld om de inhoud van dit artikel te bespreken ;-)

Ik raad je dan ook aan onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken met de knop 'Neem contact op' aan de onderkant van deze pagina. Via die weg heb je doorgaans met een uurtje een antwoord!

0
rvdsteur 14 juni 2018 (#1416)

Hallo, ik heb net mijn Stack geactiveerd. Via de webinterface kom ik er gewoon in, maar de Android app geeft een foutmelding ("Kan geen host vinden"), dus ik kan hier niet op inloggen. Kan het zijn dat ik te snel na het activeren van een nieuwe stack de app wil gaan gebruiken (dat het adres nog ergens niet bekend is?), of is er een andere oorzaak?

0
Nick Brouwer Admin 23 april 2018 (#1151)

@stijndelarbre

Hm, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling! Kun je onze supporters hierover een bericht sturen? Je kunt hen bereiken via de 'Neem contact op' knop aan de onderzijde van deze pagina.

Je kunt overigens afhankelijk van het toestel dat je gebruikt in de instellingen van je telefoon naar app-instellingen > STACK gaan en daar de cachegegevens wissen.

0
stijndelarbre 19 april 2018 (#1139)

De app lijkt zowat mijn hele memory vol te proppen met zijn cache.. is er een mogelijkheid om caching uit te zetten of iets dergelijks?

0
Nick Brouwer Admin 20 februari 2018 (#793)

@luxor

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In dit geval raad ik je aan om onze supportafdeling te benaderen. Dit kan middels de knop 'Neem contact op' aan de onderzijde van deze pagina en met de knop 'Contact' in je controlepaneel.

Zou je hen een screenshot kunnen sturen van de foutmelding die je ontvangt? Op basis hiervan kunnen we dit mogelijk verder voor je onderzoeken. Alvast bedankt!

0
luxor 19 februari 2018 (#788)

Op Android 8.1 werkt de app, maar als ik iets wil uploaden krijg ik de melding dat er geen beschikbare app aanwezig is om de upload actie uit te voeren ?

0
Beau Huisman Admin 11 januari 2018 (#595)

@binkeldekinkel, Zou je hiervoor een bericht kunnen sturen naar onze specialisten? Zij kunnen je hier het beste mee helpen. Je kan ze bereiken via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.

1
binkeldekinkel 4 januari 2018 (#573)

Hallo,

Het spijt me maar het synchroniseren is gewoon onbetrouwbaar, intussen is mn laatste foto 20 dagen geleden. Er is ook nergens een optie waarmee ik handmatig kan synchroniseren behalve alle foto's stuk voor stuk te selecteren, ik maak maar weer een backup met een kabeltje aan de pc... Waarom diet ie het de ene keer wel en de andere keer niet?

0
Bas van Ooijen Admin 29 december 2017 (#550)

@klaasdejong2

Goed te horen dat het direct uploaden van foto's duidelijk is. Voor het wijzigen van andere instellingen in de app kan je het beste contact opnemen met onze helden van support. Zij helpen je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' onder dit artikel te gebruiken.

0
klaasdejong2 28 december 2017 (#549)

Ik heb een vraag: foto's direct uploaden is duidelijk, maar ik wil ook foto's vanuit een andere directory op mijn smartphone (in dit geval van Whatsapp) uploaden. Waar kan ik die andere map opgeven voor uploaden?

1
piet62sigaar 17 december 2017 (#510)

@Nick Brouwer,

Beste Nick, dank je wel voor je uitleg. Het is gelukt!!

Groeten,

Gerard.

0
Nick Brouwer Admin 15 december 2017 (#494)

@piet62sigaar

Ai, dat is vervelend! Om de pincode uit te schakelen ga je als volgt te werk.

Ga binnen je Android toestel naar 'Instellingen' > 'Apps'. Zoek hier STACK op en ga dan naar 'Geheugen' of 'Opslag' (afhankelijk van het type telefoon). Wis hier de gegevens en het cachegeheugen en verwijder de app hierna. Dit zal overigens geen invloed hebben op de bestanden van je STACK, deze blijven gewoon staan ;-)

Start daarna je telefoon opnieuw op en installeer daarna de app opnieuw. Nu zal de pincode niet meer aanwezig zijn en zul je op de normale manier kunnen inloggen. Zodra je bent ingelogd kun je naar wens opnieuw een pincode instellen.

0
piet62sigaar 14 december 2017 (#493)

Beste,

Ik heb enige tijd geleden in de Stack app (android) een pincode ingevoerd. Nu heb ik de Stack app opnieuw moeten installeren en moet ik de pincode invoeren om in te kunnen loggen. Nu raad je het waarschijnlijk al, ik heb geen idee meer wat de pincode is. (vergeten op te schrijven). Is er nu een manier om van de pincode af te komen zodat ik kan inloggen op de Stack app?

Alvast bedankt voor de moeite!!

Met vriendelijke groet,

Gerard van de Ven.

0
Nick Brouwer Admin 5 december 2017 (#433)

@hansheijmans

Sinds de laatste update van de Android app worden foto's van WhatsApp niet langer geüpload zodra deze zijn ontvangen. Kun je controleren of je gebruik maakt van de laatste versie van de app?

Als dit het geval is, raad ik je aan om contact op te nemen met onze supportafdeling. Je kunt hen bereiken door de knop 'Neem contact op' onder dit artikel te gebruiken. Vermeld hierbij de Android versie, de versie van de STACK app en het toesteltype.

0
hansheijmans 5 december 2017 (#431)

Is het mogelijk om selectief te uploaden (automatisch)? Bijvoorbeeld alleen de foto's en video's die je zelf gemaakt hebt met je telefoon en niet de "rommel" van applicaties zoals WhatsApp?

0
Nick Brouwer Admin 4 december 2017 (#423)

@monneke1414,

Deze plek is bedoeld om over dit artikel met andere gebruikers te discussiëren. Mocht je het antwoord op je vraag niet in dit artikel terug kunnen vinden, dan helpen onze helden van support je hier graag bij! Je kunt hen benaderen door de knop 'Neem contact op' onder dit artikel te gebruiken.

0
monneke1414 2 december 2017 (#419)

Als ik een foto wil uploaden krijg ik steeds de melding stack is gestopt. Kan geen foto's meer uploaden. Wat kan ik hieraan doen?

0
Nick Brouwer Admin 30 november 2017 (#405)

@jacquesschenk

Het uploaden van grote bestanden werkt momenteel inderdaad nog niet optimaal. Dit en het issue van het uploaden van meerdere bestanden tegelijk zal naar verwachting in de aankomende update worden opgelost.

Nog even geduld uitoefenen dus!

0
jacquesschenk 30 november 2017 (#404)

@Nick Brouwer, ik heb hier ook veel last van en dit is toch een basis functie van de app "je had maar 1 taak ...." Wanneer wordt deze super bug gefixt?

0
jacquesschenk 30 november 2017 (#403)

Als ik video bestanden vanuit mijn camera map probeer te uploaden via jullie app dan kijk ik de melding dat ze te groot zijn ook al zijn ze maar 1 of 2 Gb groot. Wat doe ik verkeerd?

0
Nick Brouwer Admin 27 november 2017 (#389)

@morschamuller

Ai, dat is vervelend! In principe is hier geen limiet aan. Wanneer er bestanden zijn die onverhoopt niet zijn geüpload, kun je deze via de app eenvoudig alsnog uploaden.

Ga hiervoor binnen de STACK app naar de map 'Uploads'. Hier zie je de bestanden terug die geüpload worden, geüpload zijn en de bestanden waarvan de upload nog niet is gelukt. Je ziet hierbij direct een melding waarmee je de upload opnieuw kunt starten!

0
morschamuller 26 november 2017 (#386)

Wat is het max. aantal fotos/videos dat je kunt uploaden? Heb namelijk veel foto's geselecteerd in mijn foto app en stack gekozen om te uploaden, maar helaas is niet alles overgezet. Kan op zich gebeuren, maar wel vervelend dat er niet wordt aangegeven welke mislukt zijn. Nu kan ik een halve dag foto's en video's doorspitten om te kijken welke nog missen.

0
Nick Brouwer Admin 23 november 2017 (#371)

@binkeldekinkel

Graag gedaan natuurlijk en super om te horen dat hij het nu weer doet!

0
binkeldekinkel 23 november 2017 (#370)

@ Nick Brouwer: Ik heb gisteren weer een Android update op mijn toestel gedaan (S7 edge) en daarnet een foto gemaakt. En hij doet het weer! Dank voor je snelle antwoord! Het had denk ik te maken met de vorige android update.

0
Nick Brouwer Admin 23 november 2017 (#367)

@binkeldekinkel

Ai, dat is lijkt me niet de bedoeling! Dit kijken we graag voor jouw specifieke situatie na. Zou je onze supportafdeling kunnen benaderen met de knop 'Neem contact op' onder dit artikel? Vermeld hier welke Android versie je gebruikt en welke versie van STACK je gebruikt. De versie van jouw STACK app kun je binnen 'Instellingen' terug vinden.

Onze helden van support gaan hier dan samen met je naar kijken, doorgaans ontvang je binnen een uur al een reactie :-)

0
binkeldekinkel 21 november 2017 (#363)

Ik heb de nieuwste updates van stack op mijn telefoon maar sinds een maand is ie gewoon weer gestopt met synchroniseren, heeft dat nou weer te maken met een android update?

0
Beau Huisman Admin 2 november 2017 (#288)

@rgvonk Je zal het bestand dan eerst op je telefoon op moeten slaan en daarna handmatig uploaden naar STACK. Je kan helaas niet direct naar STACK opslaan, alleen uploaden van al opgeslagen bestanden.

0
rgvonk 1 november 2017 (#277)

Als ik een bestand gedownload heb, aangepast en ik klik op mijn tablet op opslaan wil hij hem elders op mijn tablet opslaan en kan ik niet de Stack app vinden. hoe doe ik dit?

1
Nick Brouwer Admin 28 oktober 2017 (#263)

Hoi Bauwe,

Geen zorgen! Gisteren (27 oktober) is er een update voor de STACK app voor Android uitgebracht waarbij je bestanden wél weer kunt downloaden :-)

Deze komen na het downloaden in de /STACK/downloads map op je telefoon te staan.

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 28 oktober 2017 (#262)

@aroosen

Dit is een bekend probleem waar we bovenop zitten! In nabije updates hopen we dit te hebben aangepakt. Hou ons in de gaten ;-)

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 28 oktober 2017 (#261)

Hoi Raymond,

Bedankt voor de feedback, onze developers zijn hier direct van op de hoogte gesteld.

We vinden het wel vervelend dat je minder plezier ervaart bij het gebruik van de nieuwe STACK app. Sinds de update van 27 oktober is het wel weer mogelijk om bestanden op je telefoon op te slaan, deze komen dan in de '/STACK/downloads' map terecht. Verder staat een 'selecteer alles' knop hoog op onze wishlist, dus blijf onze updates goed in de gaten houden!

Wij hebben je verder zojuist via je controlepaneel een bericht gestuurd waarin we wat meer informatie aan je vragen betreft de overige issues. Door op dit bericht te reageren kunnen we dit mogelijk nabootsen en aanpakken. Alvast bedankt!

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 28 oktober 2017 (#260)

@jeroen117

We hebben goed nieuws! Gisteren is een nieuwe update voor STACK uitgebracht waarbij gedownloade bestanden direct op jouw toestel worden opgeslagen. Deze kun je terug vinden in de '/STACK/downloads' map op jouw toestel.

Verder zijn we de mogelijkheden aan het onderzoeken om meerdere bestanden vanuit STACK te delen via andere apps. Hou onze updates dan ook goed in de gaten ;-)

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 28 oktober 2017 (#259)

@annemeijezon

Ik vrees dat dit vóór de laatste update ook al niet mogelijk was. Zou je dit wellicht kunnen toelichten in een bericht naar onze supportafdeling? Je kunt hiervoor de knop 'Neem contact op' onderaan dit artikel gebruiken. Alvast bedankt!

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 28 oktober 2017 (#258)

@xternal

Voorheen was dit inderdaad het geval! De mogelijkheid om folders van een telefoon te syncen zal mogelijk een optie voor in de toekomst worden, maar je kunt met de update die afgelopen week is uitgebracht wél bestanden vanuit STACK direct naar je telefoon downloaden :-)

Deze komen dan automatisch in de map '/STACK/downloads' op jouw toestel te staan.

Mocht je verder nog vragen hebben, gebruik dan de knop 'Neem contact op' om onze supportafdeling te kunnen benaderen.

-Nick

0
bauwe 27 oktober 2017 (#257)

Beste,

Het lukt mij niet meer om een bestand via de app naar mijn mobiel te downloaden. Wanneer ik op download druk komt er na het downloaden een oranje/geel pijltje bij het bestand te staan maar vervolgens staat nergens een bestand op de mobiel.

Terwijl een audio bestand eerst altijd gewoon bij mijn muziek kwam te staan, foto's idem als ik die download komt het ook niet meer in het album terecht.

Hopelijk is hier een oplossing voor.

Mvg Bauwe

0
aroosen 23 oktober 2017 (#224)

Hallo,

ook ik loop tegen problemen aan met Instant Upload van grote bestanden, en dan vooral filmpjes groter dan 100mb. Handmatig uploaden geeft dan de boodschap dat het bestand te groot is, terwijl dit voor de update zonder enig probleem gebeurde.

Hopelijk snel een oplossing hiervoor.

Mvg, Axel

0
bultsie 21 oktober 2017 (#216)

Goeieavond lezer, Sinds de update naar de nieuwe app is het gebruik helemaal geen pretje meer.
Hier een kleine opsomming van enkele van de problemen die er ontstaan zijn sinds de vernieuwde app er is.

  • bij uploaden constant de melding dat het bestand te groot is, zelfs bij 1 bestand van 7mb. Via een omweg, dwz door eerst 2x in te loggen op de internet pagina en het dashboard lukt het uiteindelijk wel.
  • bij het downloaden van een serie bestanden is niet meer live te zien welke er gedownload worden dmv het download pijltje. Pas als alles gedaan is staat het pijltje erbij.
  • voorheen was het interne geheugen VR stack map maar tientallen MB's groot. Nu is deze constant tegen de 3 GB groot , waardoor tel ook constant vol is . Na het legen van het interne geheugen niet er weer helemaal opnieuw ingelogd worden. -Download map moeilijk te bereiken en niet meer te verplaatsen naar een gewenste locatie.
  • automatische update functie werkt niet of heeeeel sporadisch.
    -Nog steeds geen "selecteer alles" knop waarmee je verplaatsten of DOWNLOADEN van honderden foto's zonder moeite kan doen. Uploaden kan wel, maar dat gebeurt vanuit de telefoon zelf. Die functie zou dan trouwens al het bovenstaande bijna doen vergeten. -Hiernaast zijn er nog tal van andere frustratie punten waar ik tegen aan loop. Hoop wel dat ik snel weer een vrolijke gebruiker wordt en er wat problemen opgelost zikn.

Raymond Bults

0
jeroen117 21 oktober 2017 (#213)

Hoi!

Sinds de laatste update is de ervaring dat alles erg snel is, wat natuurlijk fijn is. Echter, het is niet meer mogelijk om foto's te synchroniseren naar je android toestel. Foto's verschijnen niet meer in je gallery, maar er komt een gele downloadpijl bij staan. Ook het versturen van foto's direct uit stack via whatsapp is beperkt tot 1 foto tegelijk. Het delen werkt niet fijn. Je kan alleen een sharing-link genereren en delen. Ik zou graag iets van deze functionaliteit terugkrijgen.. het liefst de download naar gallery (getest met android 6 en 7).

Thanks!

0
annemeijezon 21 oktober 2017 (#212)

Na de up date kan ik geen 2de account meer in mijn Android app toe. Hoe krijg ik dit voorelkaar?

0
xternal 20 oktober 2017 (#209)

Heb ik het goed dat de mobiele app alleen maar weergeeft wat er in Stack staat voor het account?

Wordt het binnenkort dan ook een optie om folders van een telefoon te syncen (anders dan foto's en video's) Of hoe kan ik ene bestand in stack lokaal op mijn telefoon zetten in een folder die ik zelf kan kiezen?

0
Nick Brouwer Admin 19 oktober 2017 (#205)

@vaneijndhoven

Ai, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling! Zou je ons hierover een bericht kunnen sturen met de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina? Op die manier kunnen wij dit voor jouw specifieke situatie nakijken. Alvast bedankt!

-Nick

0
vaneijndhoven 17 oktober 2017 (#202)

Sinds de Androidapp van Stack is geüpdated, is het niet meer mogelijk om grotere bestanden te uploaden. Bij een videofile van amper 500MB krijg ik al 'Het bestand is te groot' als melding. Ik heb nog ruim 300GB over op mijn stack!

0
Nick Brouwer Admin 16 oktober 2017 (#191)

@quinmerlin@etienneneervoort

Dat klopt! Voorheen kon je slechts één map uitkiezen welke door de 'Instant Upload' functie werd gebruikt. Nu checkt STACK elk 'event' die een foto of video maakt en uploadt deze.

Uit jullie bericht begrijp ik dat er liever keuzevrijheid is wat betreft de mappen die gebruikt worden door 'Instant Upload'. Ik raad jullie in dit geval zeker aan om dit als 'Idee' in te schieten via https://www.transip.nl/cp/contact/idee/. Op die manier wordt dit toegevoegd aan de feature request lijst!

-Nick

0
etienneneervoort 14 oktober 2017 (#181)

Sinds de update lukt het niet meer om de map te selecteren waar de foto's staan de de telefoon. Wie weet hoe je dit kan aanpassen.

0
quinmerlin 12 oktober 2017 (#180)

Zoals in de plaatjes te zien is kun je wel instellen naar welke map je foto's moeten worden geupload. Echter ik zoek de plek waar ik kan aangeven waar de foto's op mijn telefoon zelf staan. De camera map op mijn telefoon dus. Die optie wordt niet getoond op mijn scherm.

0
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2017 (#179)

@pcfavaro

This is currently not possible. This is on our wishlist though, so perhaps this feature will be introduced in the near future. Keep a close eye on our updates ;-)

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2017 (#178)

@Giel

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling! Onze supportafdeling kijkt hier graag samen met je naar. Ik raad je aan om via de knop 'Neem contact op' een bericht te sturen naar onze helden van support en hen hierbij laten weten welke gegevens je exact invoert.

Op die manier kunnen we je hier verder bij helpen :-)

-Nick

0
Nick Brouwer Admin 12 oktober 2017 (#177)

@quinmerlin

Bedoel je bij het gebruik van de 'Instant Upload' functie? Deze map kun je aangeven wanneer je 'Instant Upload' hebt ingeschakeld voor foto's. Zie ook de onderste afbeelding in het zojuist geüpdatete artikel ;-)

Mocht je verder nog vragen hebben, gebruik dan de knop 'Neem contact op' onderaan dit artikel. Onze supportafdeling komt hier dan zo snel mogelijk op terug.

-Nick

0
pcfavaro 12 oktober 2017 (#176)

I would like to know if there is any possibility to share my stored photos in the stack directly to the WhatsApp?

0
gdebeijer 12 oktober 2017 (#171)

Als ik de web Url invoer, komt er onder de balk te staan : foutieve web configuratie Inloggen is daardoor ook niet mogelijk.

Iemand een suggestie?

Bvd

Giel

0
quinmerlin 11 oktober 2017 (#169)

In de nieuwe app kan ik de locatie van de camera niet instellen (of ik kan het niet vinden) Lenovo P2

1
Nick Brouwer Admin 9 oktober 2017 (#160)

@jaspervanoosterhout

Dit kun je doen door op het bestand zelf te drukken in de app. Deze wordt dan automatisch naar jouw toestel gedownload! Afhankelijk van het type bestand komt deze in de door jou aangegeven map op jouw toestel terecht.

Tekstbestanden zul je vaak in de map 'Documenten' van jouw toestel terug vinden. Afbeeldingen zullen in de Galerij van jouw toestel te vinden zijn in een aparte map, welke vaak de naam van jouw STACK-adres heeft.

-Nick

0
jaspervanoosterhout 8 oktober 2017 (#151)

Hoe kan ik bestanden downloaden naar mijn androis Samsung A5 vanuit mijn Stack?

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op