In juli 2019 zijn wij gestart met de geautomatiseerde migraties van het CloudVPS XEN-platform naar het TransIP VPS-platform.
Zodra de migratie van jouw VPS is voltooid, komt jouw contract bij CloudVPS te vervallen. Je VPS('en) zal na de migratie worden gefactureerd vanuit TransIP met de daarbij geldende voorwaarden.
De volgende gegevens worden hiervoor overgezet naar TransIP (voor zover deze gegevens bij CloudVPS bekend zijn):
- CloudVPS klantnummer
- NAW-gegevens
- E-mailadres(sen)
- Telefoonnummer(s)
- Bedrijfsnaam
- BTW nummer
- KVK-nummer
- Bankgegevens
Hoe werkt facturatie bij TransIP?
Bij TransIP worden diensten maandelijks gefactureerd, met uitzondering van domeinen en SSL-certificaten. Domeinen worden jaarlijks gefactureerd en SSL-certificaten eenmalig. Op termijn zal TransIP ook jaarlijkse facturatie aanbieden, maar hier is nog geen exacte datum voor bekend.
Elke 1e en 15e dag van de maand ontvang je een factuur voor de in die periode afgenomen diensten. Neem je bijvoorbeeld de 13e een nieuwe dienst af, dan wordt de factuur daarvoor de 15e opgemaakt. Facturen worden per mail verstuurd met het onderwerp 'F000.1234.1234.1234' en vind je terug in het TransIP-controlepaneel.
Voor het betalen van facturen kun je gebruik maken van iDeal en automatische incasso. Mocht je toch een andere betaalmethode willen gebruiken, zoals creditcard of PayPal, neem dan contact op met onze supportafdeling via de knop 'Contact' onderaan dit artikel.
Blijf ik hetzelfde betalen als bij CloudVPS?
Na de migratie blijven de prijzen van jouw diensten hetzelfde bij TransIP als zij waren bij CloudVPS. Als wij prijzen aanpassen, bijvoorbeeld als gevolg prijsverhogingen door een leverancier (e.g. Microsoft), dan zal die nieuwe prijs ook voor jouw VPS gelden.
Ik gebruik nog CloudVPS-diensten, krijg ik straks meerdere facturen?
Jouw VPS wordt voortaan via TransIP gefactureerd, maar neem je een andere dienst af bij CloudVPS, zoals OpenSTACK, dan ontvang je daar van CloudVPS een aparte factuur voor.
Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.
Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.
Bel me