Winkelwagen

    Sorry, we konden geen resultaten vinden voor jouw zoekopdracht.

    Ik ervaar een probleem met STACK

    Wij streven ernaar dat je onze diensten zo eenvoudig mogelijk kunt gebruiken zonder (technische) problemen te ervaren. Desondanks kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je ergens vast loopt.

    In dit artikel lichten wij toe wat je kunt doen als je STACK niet werkt, of een ander probleem met STACK ervaart en waar je de juiste informatie in onze Knowledge Base kunt vinden als je op zoek bent naar een specifiek artikel.


    Knowledge Base artikelen

    Algemeen

    Mobiel

    Desktop / laptop

    Webinterface / browser

    WebDAV


    De oplossing staat niet in de Knowledge Base

    In dergelijke gevallen is het belangrijk dat wij zo veel mogelijk informatie hebben om het probleem te kunnen onderzoeken. Wij willen je daarom graag vragen een bericht naar onze supportafdeling te sturen met daarin de volgende informatie:

    • Screenshot(s) van eventuele foutmeldingen en gebruikte instellingen (waar van toepassing).
    • Wat probeer je precies te doen waar je problemen bij ervaart?
    • Op wat voor apparaat ervaar je het probleem (e.g. een iPhone 7)?
    • Welk besturingssysteem en welke versie daarvan gebruik je (e.g. Android 9)
    • Gebruik je de STACK-app, -software, WebDAV, of een browser (in het laatste geval, welke browser en welke versie daarvan)?
    • Welke stappen heb je doorlopen om het proberen op te lossen?

    Mocht je naar aanleiding van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze supportafdeling. Scrol hiervoor naar beneden en klik op de knop Neem contact op.

    Kom je er niet uit?

    Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

    Neem contact op