Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Ik ervaar een probleem met STACK

Wij streven ernaar dat je onze diensten zo eenvoudig mogelijk kunt gebruiken zonder (technische) problemen te ervaren. Desondanks kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je ergens vast loopt.

In dit artikel lichten wij toe wat je kunt doen als je STACK niet werkt, of een ander probleem met STACK ervaart en waar je de juiste informatie in onze Knowledge Base kunt vinden als je op zoek bent naar een specifiek artikel.


Knowledge Base artikelen

Algemeen

Mobiel

Desktop / laptop

Webinterface / browser

WebDAV


De oplossing staat niet in de Knowledge Base

In dergelijke gevallen is het belangrijk dat wij zo veel mogelijk informatie hebben om het probleem te kunnen onderzoeken. Wij willen je daarom graag vragen een bericht naar onze supportafdeling te sturen met daarin de volgende informatie:

  • Screenshot(s) van eventuele foutmeldingen en gebruikte instellingen (waar van toepassing).
  • Wat probeer je precies te doen waar je problemen bij ervaart?
  • Op wat voor apparaat ervaar je het probleem (e.g. een iPhone 7)?
  • Welk besturingssysteem en welke versie daarvan gebruik je (e.g. Android 9)
  • Gebruik je de STACK-app, -software, WebDAV, of een browser (in het laatste geval, welke browser en welke versie daarvan)?
  • Welke stappen heb je doorlopen om het proberen op te lossen?

 

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op