Hulpartikel overzicht

Hulpartikel

Waarover gaat mijn factuur?

Wij sturen periodiek een factuur voor diensten die je bij ons afneemt. Je ontvangt dan een e-mail met een onderwerp dat er uit ziet als: Factuur F0000.1234.1234.1234.

Als je niet zeker weet waar de factuur over gaat (bijvoorbeeld na ontvangst van een herinnering), kun je de factuur bekijken in je controlepaneel, of downloaden in je controlepaneel. In dit artikel laten wij zien hoe je vanuit je controlepaneel een factuur bekijkt.

  • In dit artikel leggen wij uit hoe je je facturen kunt downloaden en kunt achterhalen naar welk e-mailadres de mail wordt gestuurd.
     
  • Wegens veiligheidsredenen is de factuur enkel vanuit het controlepaneel te downloaden of in te zien. Onze supportafdeling stuurt ze niet los op basis van een verzoek per e-mail.

Een factuur bekijken

 

Stap 1

Log in op je controlepaneel, klik bovenaan rechts op het icoon met het blauw tandwiel en klik op 'Mijn account'.

mijn account

Wachtwoord kwijt? In ons artikel 'Ik ben mijn inloggegevens kwijt' leggen wij uit hoe je je wachtwoord herstelt.


 

Stap 2

Klik op het tab 'Facturen'.

cp facturen


 

Stap 3

Klik op het nummer van een factuur die je wil bekijken (zie bovenstaande screenshot). Je krijgt de inhoud van een factuur te zien zoals in het voorbeeld hieronder .

factuur geopend

Onder 'Item' vind je de namen van de diensten waar de factuur betrekking op heeft.


 

Diensten opzeggen

Wil je niet langer gebruik maken van je diensten? Dan kun je die opzeggen vanaf de diensten-pagina, of raadpleeg ons artikel 'je diensten opzeggen' voor een handleiding voor het opzeggen van diensten.


 

Mocht je aan de hand van dit artikel nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze supportafdeling te benaderen. Je kunt hen bereiken via de knop 'Neem contact op' onderaan deze pagina.

Wil je dit artikel met andere gebruikers bespreken, laat dan vooral een bericht achter onder 'Reacties'.

 

Heb je ook een goed idee?

Stuur jouw idee in! Met genoeg stemmen komt jouw idee op onze wishlist!

Heeft dit artikel je geholpen?

Maak een account aan of log in om een beoordeling achter te laten.

Reacties

Maak een account aan of log in om een reactie te plaatsen.

0
eximtrade 18 december 2020 (#5143)

Hallo Geachte mevrouw/meneer, De eerder door mij gekochte domain namen zijn niet zichtbaar in mijn account, met vriendlijke groot EXİM TRADE Mustafa Kanık

0
noxss 3 november 2020 (#4958)

Als je op een factuur jullie bankrekening zou zetten lijkt me dat erg handig voor een klant om te betalen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kom je er niet uit?

Ontvang persoonlijke hulp van onze supporters

Neem contact op